شماره: 669578 تاریخ : 1402/07/26-07:09:24

در ادامه سفرهای استانی؛ مدیر عامل پست بانک ایران و هیات همراه به استان آذربایجان شرقی سفر کردند

بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران و هیات همراه، با هدف بررسی پتانسیل سرمایه گذاری و اشتغال زایی در مناطق کم برخوردار، نظارت بر عملکرد شعب و باجه های بانکی روستایی، شرکت در برنامه به وقت شما، شورای اداری و تودیع و معارفه مدیران مدیریت شعب استان، برای سفری دو روزه، صبح چهارشنبه 26 مهرماه سال جاری به استان آذربایجان شرقی وارد شدند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، در این سفر دو روزه، سید اصغر جلیلی نیا و فرهاد بهمنی اعضای هیات مدیره صبح روز چهارشنبه ضمن بازدید از شعبه مرکزی تبریز و گفت و گو با کارکنان شعبه، از باجه های بانکی روستایی کجوار، باغ معروف، لاهیجان، مایان سفلی، خواجه دیزج و الوار علیا نیز بازدید کردند و مسائل کاری و مشکلات آنان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در گروه دوم، داود قزلباش مدیر امور استان ها و بازاریابی از شعبه جمهوری اسلامی و باجه های بانکی روستایی باغ یعقوب، کرکج و شادباد مشایخ بازدید کرد.

مدیرعامل بانک در روز اول سفر، ضمن بازدید از واحدهای ستادی، در جلسه شورای اداری مدیریت شعب استان شرقی به منظور ارائه گزارش و بررسی عملکرد و برنامه های آتی مدیریت شعب استان و آگاهی از دیدگا ه ها و نظرات مسئولان واحدهای ستادی و شعب شرکت کرد.

همچنین شیری در ادامه این جلسه، از زحمات اسماعیل صادقی مدیر پیشین تقدیر و علیرضا پور حسین به عنوان سرپرست جدید مدیریت شعب استان آذربایجان شرقی معرفی شد.

بازدید از طرح های اجرا شده حوزه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و حضور در برنامه به وقت شما از دیگر برنامه های روز دوم سفر مدیرعامل و هیات همراه به استان آذربایجان شرقی است.

بر اساس این گزارش، سید اصغر جلیلی نیا و فرهاد بهمنی اعضای هیات مدیره، حسین ملک معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی، داود قزلباش مدیر امور استان ها و بازاریابی و محمد غلامی رئیس اداره کل حوزه مدیریت، شیری را در این سفر دو روزه همراهی کردند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/در-ادامه-سفرهای-استانی؛-مدیر-عامل-پست-بانک-ایران-و-هیات-همراه-به-استان-اذربایجان-شرقی-سفر-کردند.bos