• | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 596473 تاریخ : 1401/02/29-09:56:13
,2,
خود را خدمتگزار مشتریان، تعاونگران و همکاران شعب بانک توسعه تعاون می دانم

خود را خدمتگزار مشتریان، تعاونگران و همکاران شعب بانک توسعه تعاون می دانم

سرپرست بانک توسعه تعاون عنوان کرد: خود را خدمتگزار مشتریان، تعاونگران و همکاران شعب بانک می دانم.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون در دیدار با همکاران شعبه مرکزی مشهد اظهار داشت: جای بسی افتخار است که اولین سفر رسمی به عنوان مسئول بانک به مقصد خراسان رضوی و مشهد مقدس صورت گرفته است.
وی افزود: نشست و جلسات با همکاران شعب به منظور ارزیابی عملکرد استان نیست، بلکه برای هم اندیشی و طرح مسائل، کمبودها، نارسایی ها و چاره اندیشی برای حل مشکلات و تسهیل در ارائه خدمات بانکی است.
شیخ حسینی خاطر نشان کرد: برخی مسائل و مشکلات پیش پاافتاده شعب گاهی باعث می شوند همکاران در ارائه خدمات با موانعی مواجه شوند و توان رقابت و ارائه خدمات شایسته از همکاران گرفته می شود. لذا چنین مشکلاتی باید از سر راه همکاران شعبه برداشته شود.
وی خاطر نشان کرد: خود را خادم و خدمتگزار همکاران صف و مشتریان می دانم و به شخصه و به نمایندگی از همکاران واحدهای اجرایی پیگیر حل مشکلات و موانع ارائه خدمات بانکی هستم و در مراجع تصمیم گیری و سیاست گزاری بانک، در راستای تسهیل شرایط خدمت رسانی در شعب اهتمام کافی برای اتخاذ تدابیر و راهکارهای موثرخواهم داشت.
سرپرست بانک توسعه تعاون گفت: لازم است رویکرد واحدهای ستادی در جهت پشتیانی و حمایت از واحدهای اجرایی و صف برای تسهیل شرایط خدمت رسانی و رعایت مشتری مداری باشد.
شیخ حسینی با تبیین برنامه های نخبه پروری و جانشین پروری در بانک گفت: مد نظر است طی آزمونی جامع، نسبت به شناسایی و پرورش حدود 200 همکار نخبه اقداماتی صورت پذیرد تا با برگزاری دوره های تخصصی بانکداری داخلی و بانکداری بین الملل، شرایط برای نخبه پروری، جانشین پروری و مدیر پروری مهیا گردد.
وی گفت: رصد و پایش عملکردها به منظور نظارت مهم است و نظارت و پیشگیری به اندازه کنترل اهمیت دارد.
شیخ حسینی با تبیین چهار لایه کنترلی گفت: لایه اول واحدهای اجرایی هستند که عملیات را مطابق با قوانین و آیین نامه ها انجام می دهد، لایه دوم تا چهارم نیز واحد نظارتی درون سازمانی، واحد حسابرسی و واحدهای نظارتی برون سازمانی هستند، که فرهنگ سازی و آموزش و نظارت در همان لایه اول باید صورت بپذیرد.
سرپرست بانک توسعه تعاون گفت: کاردانی و کاربلدی، انصاف، مستقل و شجاع بودن، محرم و حافظ اسرار و آبرو و اعتبار سازمان و اشخاص از ویژگی های بازرسان و ناظران است.
وی افزود: چنانچه بازرسان دلسوز باشند، همکاران اجرایی نیز اعتماد نموده و از بازرسان برای مسائل اجرایی و نحوه اقدامات تخصصی مشورت می گیرند.
شیخ حسینی تأکید کرد: حمایت، پشتیبانی، مشاوره و تنظیم فرآیندها بر مبنای نیاز و خواسته صف از وظایف ستاد است.
شیخ حسینی خطاب به مدیران و معاونین استانی گفت: مدیر خود باید اهل پذیرش ریسک و درگیر در عملیات باشد، آن گونه که در فرهنگ دفاع مقدس نیز فرماندهان در میدان و جلودار بودند و توفیقات و پیروزی ها نیز مرهون این روحیه بود.
وی تصریح نمود: ضروری است مدیران و معاونین استانی رعایت عدالت، شفاف سازی و پرهیز از حب و بغض را به ویژه در انتصابات، پرداخت ها، نگاه ها و صحبت ها داشته باشند تا میان طرفین اعتماد ایجاد شود و محیط کار فضایی مناسب برای خدمت رسانی به مشتریان باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران