به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه پاسارگاد، در راستای انجام رسالت های اجتماعی ، با این کمپین به طور رسمی در شبکه های اجتماعی فعالیت خود را آغاز کرد.
در این طرح با استفاده از ظرفیت های بیمه ای بیمه پاسارگاد، به ویژه بیمه ی زندگی، در جهت انجام مسئولیت های اجتماعی، آن قسمت از زندگی افراد مورد توجه قرار گرفت که اضطراب و ترس، منجر به عدم تصمیم گیری های معقول می شد. بیمه پاسارگاد در جایگاه یک حامی و پشتیبان، در تمامی مسیرهای پیش روی افراد و برای ایجاد دلگرمی در جهت انجام تصمیم گیری های درست و قرار گرفتن در مسیر پیشرفت، همواره در کنار آن ها خواهد بود.
کمپین #جسورانه_زندگی_کن را در شبکه های اجتماعی بیمه پاسارگاد دنبال کنید.