شماره: 669909 تاریخ : 1402/08/14-05:32:51

حضور درخشان بانک مسکن در نمایشگاه کیش اینوکس 2023

همزمان با برگزاری دهمین نمایشگاه بین الملی بورس، بانک، بیمه، خصوصی سازی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور، "بانک مسکن" نیز به همراه شرکت های زیرمجموعه در این رویداد اقتصادی حضور خواهد داشت.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از بانک مسکن؛ در این نمایشگاه که بیش از 200 شرکت از جمله بانک ها، بیمه ها و سایر شرکت های سرمایه گذاری و ناشران بورسی و... حضور دارند، بانک مسکن نیز حضوری درخشان خواهد داشت.

بانک مسکن مانند سال های گذشته با همراهی گروه مالی بانک مسکن، شرکت فناوری اطلاعات ناواکو، خدمات ارزی و صرافی بانک مسکن، شرکت تامین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن و ... با حضور مدیران ارشد بانکی و محصولات خدمات نوین در این نمایشگاه شرکت می کند.
این نمایشگاه فرصت مهمی برای ارائه آخرین دستاورد های نوین در عرصه تامین مالی و پشتیبانی از توسعه صنعتی و اشتغال کشور است.
دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه، خصوصی سازی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور (کیش اینوکس 2023) در دو بخش نمایشگاهی و 36 نشست تخصصی با حضور شرکت های داخلی و بین المللی در محل نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش برگزار خواهد شد.

بانک مسکن و شرکت های تابعه با حضور در سالن ورودیA نمایشگاه، از عصر دوشنبه پانزدهم آذر ماه تا پنجشنبه هفته جاری به مدت 4 روز به معرفی خدمات خود می پردازند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/حضور-درخشان-بانک-مسکن-در-نمایشگاه-کیش-اینوکس-2023.bos