شماره: 588190 تاریخ : 1400/06/19-04:44:36

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد:

جمع آوری 452 دستگاه ماینر غیرمجاز در استان همدان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از جمع آوری 452 دستگاه ماینر و کشف 76 مزرعه رمز ارز غیرمجاز از ابتدی سال تاکنون در استان خبر داد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از پاون، "شیرزاد جمشیدی" در نشستی با حضور مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور، رئیس اقشار تخصصی و مسئول بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، با بیان اینکه امسال موضوع ماینرها و رمزارزهای غیرمجاز گریبان صنعت برق کشور را گرفته است، از جمع آوری 452 دستگاه ماینر و کشف 76 مزرعه رمز ارز غیرمجاز از ابتدی سال تاکنون در استان خبر داد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان بیان کرد: از سال 98 تاکنون 143 مزرعه رمزارز با 2 هزار و 60 دستگاه ماینر غیرمجاز کشف شده که این دستگاه ها 4 مگاوات برق به خود اختصاص داده بودند که جمع آوری شده و بخشی از 6 میلیارد و 800 میلیون تومان خسارتی که به شبکه وارد کرده بودند دریافت شده و مابقی نیز در حال دریافت است.
وی با بیان اینکه پیک استان در بیشترین حالت 765 مگاوات و سهمیه در نظر گرفته شده برای استان 570 تا 630 مگاوات بود، عنوان کرد: با توجه به اینکه پیک استان از میزان سهمیه حدود 190مگاوات بیشتر بود بنابراین برای جبران آن باید مدیریت مصرف و برنامه خاموشی در دستور کار قرار می گرفت.
جمشیدی با تاکید بر اینکه سهمیه برق استان به صورت عادلانه بین مشترکان تقسیم شد، بیان کرد: برق مراکز مهم و حساس همچون مراکز درمانی، بیمارستان ها، مراکز نظامی، اطلاعاتی و امنیتی لحظه ای قطع نشد.
وی ضمن تقدیر از فعالیت های سپاه و بسیج در طرح مدیریت و بهینه سازی مصرف برق طی ماه های اخیر تاکید کرد: در راستای بهینه سازی مصرف برق تعامل دو طرفه بین شرکت توزیع نیروی برق استان و سپاه و بسیج شکل گرفت.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ادامه داد: سپاه و بسیج به خوبی پای کار آمدند و در مانورهایی که برگزار شد حضور مؤثر داشتند و علاوه بر اینکه در حوزه پایش واحدهای تجاری و اداری و نمای ساختمان ها ورود داشتند در حوزه جمع آوری رمز ارزها و دستگاه های ماینر غیرمجاز نیز همکاری شایسته ای داشتند.
وی ضمن تقدیر از همراهی مردم در مدیریت مصرف برق یادآور شد: اطلاع رسانی گسترده و به موقع توسط روابط عمومی شرکت انجام شد به نحوی که علاوه بر برنامه های تلویزیونی 6 میلیون پیامک در راستای مدیریت مصرف برای شهروندان ارسال شد که تاثیرگذار بود.
جمشیدی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان همدان جزو رتبه های برتر در مدیریت خاموشی و اطلاع رسانی درست بین شرکت های توزیع نیروی برق در سطح کشور است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با فرهنگسازی مدیریت مصرف دیگر شاهد خاموشی نباشیم.

هدف بسیج ادارات ارتقای فرهنگ خدمت رسانی بی منت و جهادی است
مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور نیز در ادامه با اشاره به نقش آفرینی بسیج ادارت در کارآمدسازی نظام اداری کشور اظهار کرد: هدف ما در بسیج ادارات ارتقای فرهنگ خدمت رسانی بی منت و جهادی و افزایش میزان رضایت مندی مردم است.
"فضل اله کفیل" با بیان اینکه با روی کار آمدن دولت انقلابی و مردمی زمینه مناسبی برای استفاده حداکثری از ظرفیت بسیج فراهم شده است، عنوان کرد: امیدواریم با تغییر دولت شاهد حرکت گسترده جهادی در سطح کشور باشیم.
وی با تقدیر از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برای باور و ارج نهادن به کار ارزشی بسیج تصریح کرد: امروز رویکرد بسیج همین اقدامی است که شما انجام داده و دنبال می کنید.
مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور برگزاری میز جهادی خدمت، نظام مسائل و استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی را ابزارهای مهم سازمان بسیج ادارات و کارمندی به منظور دست یابی به اهداف در ارتقای خدمت و افزایش رضایتمندی مردم نام برد و بیان کرد: باید در تمام دستگاه ها و ادارات خدمتی صادقانه به مردم ارائه داد و بسیج در این راستا در کنار دستگاه ها و ادارات نقش آفرینی خواهد کرد.

URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/جمع-اوری-452-دستگاه-ماینر-غیرمجاز-در-استان-همدان.bos