جلب رضایت 91 درصد تماس گیرندگان با مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران
متوسط تماس های برقرار شده با مرکز ارتباط مشتریان بانک فراتر از 11هزار و 500 تماس در روز بوده است. از بین افرادی که در نظرسنجی پایان تماس شرکت کرده اند، 91 درصد از خدمات دریافت شده رضایت داشته اند.
به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، مشتریان و مخاطبان این بانک تا پایان تیر ماه سال جاری بیش از یک میلیون و 446هزار تماس با این مرکز برقرار کرده اند. متوسط تماس های برقرار شده با مرکز ارتباط مشتریان بانک فراتر از 11هزار و 500 تماس در روز بوده است. بخشی از این تماس ها که مربوط به موضوعاتی همچون آدرس و تلفن شعبه یا مسدودی کارت بوده از طریق تلفن گویا و بخشی دیگر توسط کارشناسان این مرکز پاسخ داده شده است.
URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/جلب-رضایت-91-درصد-تماس-گیرندگان-با-مرکز-ارتباط-با-مشتریان-بانک-قرض-الحسنه-مهر-ایران.bos