شماره: 657847 تاریخ : 1402/05/03-01:58:57

جلب رضایت 91 درصد تماس گیرندگان با مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران

متوسط تماس های برقرار شده با مرکز ارتباط مشتریان بانک فراتر از 11هزار و 500 تماس در روز بوده است. از بین افرادی که در نظرسنجی پایان تماس شرکت کرده اند، 91 درصد از خدمات دریافت شده رضایت داشته اند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، مشتریان و مخاطبان این بانک تا پایان تیر ماه سال جاری بیش از یک میلیون و 446هزار تماس با این مرکز برقرار کرده اند. متوسط تماس های برقرار شده با مرکز ارتباط مشتریان بانک فراتر از 11هزار و 500 تماس در روز بوده است. بخشی از این تماس ها که مربوط به موضوعاتی همچون آدرس و تلفن شعبه یا مسدودی کارت بوده از طریق تلفن گویا و بخشی دیگر توسط کارشناسان این مرکز پاسخ داده شده است.

متوسط زمان انتظار جهت مکالمه با کارشناسان کمتر از 3 دقیقه و متوسط زمان هر مکالمه نیز قدری بیش از 2 دقیقه بوده است. از بین 85هزار نفری که در نظرسنجی پایان تماس شرکت کرده اند، 91 درصد از خدمات دریافتی رضایت داشته اند.
بیشترین موضوعاتی که برای آن با مرکز ارتباط با مشتریان تماس گرفته شده به ترتیب همراه بانک، وام و سامانه افتتاح حساب آنلاین بوده و مجموعاً 60 درصد تماس ها به این سه موضوع اختصاص داشته است.
مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران با شماره 0214322 به صورت شبانه روزی و در طول 7 روز هفته پاسخگوی تماس های مشتریان و مخاطبان بانک است. افراد می توانند برای مواردی همچون مسدودی کارت، راهنمایی در نحوه کار با همراه بانک و اینترنت بانک، راهنمایی در مورد طرح ها، اختلال سامانه ها، وضعیت افتتاح حساب آنلاین، وضعیت وام آنلاین، بیان شکایات و... با این مرکز تماس حاصل کنند.
گفتنی است اطلاعات شعب، افتتاح حساب آنلاین از طریق پیشخوان مجازی، دانلود همراه بانک و توضیحات مربوط به طرح های اعتباری بانک قرض الحسنه مهر ایران از طریق وب سایت بانک به نشانی www.qmb.ir نیز در دسترس است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/جلب-رضایت-91-درصد-تماس-گیرندگان-با-مرکز-ارتباط-با-مشتریان-بانک-قرض-الحسنه-مهر-ایران.bos