شماره: 576507 تاریخ : 1400/01/17-11:04:13

با هدف شناسایی و جذب تیم های استارت ‎آپی حوزه صنایع معدنی:

جشنواره اینوماین 3 نیمه نخست امسال برگزار می شود

مدیر مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران (ایمینو) از برگزاری جشنواره اینوماین 3 در نیمه نخست سال جاری خبر داد و گفت: این رویداد با هدف شناسایی و جذب تیم های استارت‎آپی حوزه صنایع معدنی در نیمه نخست سال آینده برگزار می شود.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل ازروابط عمومی ایمیدرو، حسین منصوری افزود: مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران طی سال های گذشته، دو جشنواره موفقیت آمیز "اینوماین" یک و 2 را با هدف حمایت از کسب وکارهای نوپا و تسهیل گیری برای شرکت های دانش بنیان و فناور معدن و صنایع معدنی برگزار کرد.

وی گفت: در حال حاضر پنج استارت آپ در این مرکز مستقر شدند. این پنج استارت آپ از بین 30 ایده پذیرفته شده از 241 طرح ارائه شده به جشنواره اینوماین 1 و 2 انتخاب شده اند.

مدیر مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران با اشاره به ماموریت های این مجموعه توسعه ای، ادامه داد: "افزایش خوداتکایی در فناوری و ساخت داخل تجهیزات معدن و صنایع معدنی" اولویت ایمینو است.

منصوری عنوان کرد: قرار است با استفاده از توان دانشگاه ها، مراکز علمی، تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان و استارت آپی، شناسایی و راهبری تیم های استارت آپی جدید انجام و وضعیت تیم های استارت آپی موجود، در سامانه ایمینو عملیاتی شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/جشنواره-اینوماین-3-نیمه-نخست-امسال-برگزار-می-شود.bos