شماره: 617314 تاریخ : 1401/04/06-12:35:44

تولید پتروشیمی غدیر به 121 درصد ظرفیت اسمی رسید

مدیرعامل شرکت پتروشیمی غدیر از ثبت رکوردی تازه در تولید این پتروشیمی در سه ماه 1401 خبر داد و گفت: تولید در این مجتمع به 121 درصد ظرفیت اسمی رسید.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، حسین صفاری در تشریح عملکرد تولید پتروشیمی غدیر در سه ماه 1401 اظهار کرد: سه ماه نخست امسال حدود 34 هزار تن محصول تولید شد که تنها 12 هزار تن به خردادماه اختصاص داشت و رکوردی تاریخی از بدو تأسیس و راه اندازی این شرکت پتروشیمی به شمار می رود.

وی با اعلام اینکه در شرایط کنونی با اجرای طرح های مختلف رفع موانع و گلوگاه های فنی و تولیدی، نسبت تولید به ظرفیت اسمی پتروشیمی غدیر به رقم بی سابقه 121 درصد ظرفیت اسمی رسیده است، تصریح کرد: مقدار تولید سه ماه نخست 1401 به نسبت مدت مشابه پارسال 46 درصد رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی غدیر همچنین با اشاره به ثبت رکورد بارگیری و بسته بندی روزانه 1100 تن محصول پتروشیمی در این شرکت پتروشیمی یادآور شد: در کنار حفظ و تثبیت تولید، اجرای برنامه های جدید رفع موانع و گلوگاه های تولید از یک سو و اجرای پروژه های توسعه ای جدید با هدف افزایش سودآوری، تکمیل زنجیره های ارزش و افزایش ظرفیت تولید در دستور کار قرار گرفته است.

صفاری با اشاره به برنامه ساخت کارخانه کلرآلکالی، از اجرای پروژه راه اندازی «برج خنک کننده» واحد «وینیل کلراید» و افزایش بهره وری خشک کننده واحد پی وی سی با کمک یک شرکت دانش بنیان به ظرفیت های بالاتر تولید خبر داد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/تولید-پتروشیمی-غدیر-به-121-درصد-ظرفیت-اسمی-رسید.bos