شماره: 670476 تاریخ : 1402/09/13-06:13:54

تقدیر از نخبگان بیمه دی در سی امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه

بیمه دی به پاس میزبانی گردهمایی متولیان صنعت بیمه در استان خراسان رضوی، ارائه ی خدمات ارزنده، خلاقیت و نوآوری در حوزه ی درمان، استانداردسازی فرآیندهای درمان و ارائه ی مقلات ارزشمند علمی، مورد تحسین و تقدیر قرار گرفت.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه دی؛ طی سی امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه که به ابتکار و همت بیمه مرکزی ج.ا.ا ، پژوهشکده ی بیمه، سندیکای بیمه گران ایران و شرکت های بیمه ای در روزهای 12 و 13 آذرماه 1402 در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد، از طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه دی و مهدی شریعتی فر مدیر این شرکت و رئیس شورای هماهنگی شرکت های بیمه ای در استان خراسان رضوی، به خاطر میزبانی گردهمایی متولیان صنعت بیمه تقدیر و تشکر به عمل آمد که تندیس و لوح همایش را، نظرعلی صلاحی نژاد قائم مقام بیمه دی دریافت نمود.

همچنین، مریم انصاریان رییس اداره ی توسعه ی خدمات درمان بیمه دی، به سبب ارایه ی خدمات ارزنده، خلاقیت و نوآوری در حوزه ی درمان و استانداردسازی فرآیندهای درمان، با کسب رتبه ی سوم، به عنوان مدیر شایسته ی صنعت بیمه معرفی شده و با اهداء تندیس و لوح همایش ، از ایشان تقدیر گردید.
در این مراسم از دیگر همکار بیمه دی، احسان جهانبانی کارشناس محاسب فنی نیز، به سبب تألیف مقالات ارزشمند علمی و انتشار از سوی دانشگاه های معتبر جهانی، با اهداء تندیس و لوح همایش، تجلیل به عمل آمد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/تقدیر-از-نخبگان-بیمه-دی-در-سی-امین-همایش-ملی-و-یازدهمین-همایش-بین-المللی-بیمه-و-توسعه.bos