شماره: 583899 تاریخ : 1400/04/12-06:20:48

معاون غذا و دارو اراک خبر داد:

تشریح برنامه های سالروز صدور فرمان مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز

برنامه های تدوین شده معاونت غذا و دارو، به مناسبت 12 تیرماه، سالروز فرمان مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با قاچاق کالا اعلام شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو، دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک به مناسبت فرارسیدن 12 تیرماه سالروز صدور فرمان تاریخی مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز برنامه های در دست اقدام را به شرح ذیل اعلام کردند.

معاون غذا و دارو ضمن گرامیداشت این روز عنوان نمودند که از آنجای که یکی از مسئولیتهای معاونت غذا و دارو پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالای سلامت محور می باشد جهت افزایش آگاهی عمومی مردم و نحوه تشخیص کالای اصل از کالای تقلبی و قاچاق و همچنین پیشگیری از گسترش پدیده قاچاق و حمایت از تولید ملی این معاونت اقدام به انجام مجموعه ای از فعالیتهای آموزشی و فرهنگی می نماید.

وی با اشاره به عناوین برنامه های در دست اقدام معاونت غذا و دارو در این روز گفت: این برنامه ها، شامل مصاحبه خبری معاون غذا و دارو، فضاسازی محیطی، اطلاع رسانی از دستاوردهای معاونت غذا و دارو در مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور، تشدید گشت های بازرسی و مقابله با قاچاق اقلام سلامت محور،نصب پوستردر اتوبوس های شهری، برگزاری فراخوان مسابقه کاریکاتوردر خصوص کالاهای قاچاق سلامت محور، پخش پیام در خصوص مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور و خرید کالاهای ایرانی از طریق رسانه ها، پخش کلیپ مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور در فضای مجازی، پخش کلیپ آنتی شایعه در فضای مجازی است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/تشریح-برنامه-های-سالروز-صدور-فرمان-مقام-معظم-رهبری-در-خصوص-مبارزه-با-قاچاق-کالا-و-ارز.bos