شماره: 584974 تاریخ : 1400/04/26-03:11:25

تشدید نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی در کارخانجات و واحدهای تولیدی مواد غذایی و آشامیدنی زاهدان

از ابتدای شروع موج جدید بیماری کووید19 در استان، نظارت ها بر رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی در کارخانجات و واحدهای تولیدی و توزیعی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تشدید شده است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو زاهدان- دکتر مریم بیگمی، مدیر نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اعلام این موضوع، گفت: پرسنل شاغل در واحدهای تحت پوشش، به ویژه کارکنانی که در خط تولید کار می کنند، باید به حداقل تجهیزات مانند ماسک و دستکش مجهز باشند و این موضوع در چک لیست های بازرسی لحاظ شده است.

وی افزود: یکی دیگر از اقدامات مورد توجه بازرسان وکارشناسان، غربالگری تمام پرسنل شاغل در واحدهای تولیدی و توزیعی زیر نظر مسئول فنی است و بایستی از ورود افراد مشکوک و دارای علائم تنفسی، به واحد جلوگیری شود.

دکتر بیگمی ادامه داد: تامین مواد ضدعفونی کننده، دستکش، ماسک و سایر اقلام حفاظتی بر عهده مدیر واحد تولیدی است و مسئول فنی واحد نیز موظف است بر اجرای ضوابط و دستورالعمل ها نظارت کند.

URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/تشدید-نظارت-بر-اجرای-پروتکل-های-بهداشتی-در-کارخانجات-و-واحدهای-تولیدی-مواد-غذایی-و-اشامیدنی-زاهدان.bos