شماره: 594077 تاریخ : 1400/11/19-05:28:45

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انجام شد

تجدید میثاق مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی با آرمان های حضرت امام خمینی(ره)

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی همراه با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران سایر دستگاه های اجرایی تابعه این وزارتخانه با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با آرمان های والای حضرت امام (ره) و شهدا تجدید پیمان کردند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر سید میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، مدیران و کارکنان این سازمان همزمان با دهه مبارک فجر، با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) ضمن اهدای تاج گل، قرائت فاتحه و زیارتنامه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی، با آرمان های والای امام و شهدا تجدید پیمان کردند.

در این مراسم معاونین، مدیران و کارکنان ستاد مرکزی سازمان تأمین اجتماعی و همچنین مدیران و کارکنان ادارات کل بیمه ای و درمانی استان های تهران و البرز و مدیران و کارکنان شرکت ها و موسسات تابعه سازمان تأمین اجتماعی حضور داشتند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/تجدید-میثاق-مدیران-و-کارکنان-سازمان-تامین-اجتماعی-با-ارمان-های-حضرت-امام-خمینیره.bos