شماره: 621341 تاریخ : 1401/08/28-10:18:50

بیمه کوثر زنگ بیمه را در استان همدان نواخت

زنگ بیمه در استان همدان با حضور جمعی از مسئولان کشوری، نظامی، صنعت بیمه و همکاری آموزش و پرورش استان و بیمه کوثر به صدا در آمد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بیمه کوثر، جشنواره سراسری «زنگ بیمه» در کشور با هدف ترویج فرهنگ بیمه و با همکاری مسئولان بیمه مرکزی و شرکت های بیمه برگزار می شود.

مدیر سرپرستی بیمه کوثر در استان همدان گفت: جشنواره سراسری «زنگ بیمه» برای انتقال مفاهیم صنعت بیمه به زبان ساده و با برنامه های مفرح برای دانش آموزان اجرا شد.

محمد جعفری افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور را منوط به فرهنگ سازی و نیازمند سرمایه گذاری های بلندمدت دانست و افزود: امید است با همکاری مسئولان بیمه مرکزی، وزارت آموزش و پروش، سندیکای بیمه گران ایران و شرکت های بیمه، دانش آموزان در جایگاه سفیران بیمه در بین خانواده و جامعه قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه مربیان در نهادینه کردن فرهنگ بیمه بین دانش آموزان و والدین نقش موثر دارند، خاطرنشان کرد: محتوای بیمه در کتاب های آموزشی مقاطع تحصیلی و در کنار آن استفاده از ابزارهای کمک آموزشی در کنار برنامه های سرگرم کننده موجب می شود بیمه در اذهان دانش آموز و خانوده آنان نقش ببندد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/بیمه-کوثر-زنگ-بیمه-را-در-استان-همدان-نواخت1.bos