شماره: 619440 تاریخ : 1401/06/20-10:27:26

استاندار اردبیل در دیدار با مدیر عامل بیمه ایران عنوان کرد:

بیمه ها، یاریگر دولت در کاهش فاصله بین استان های کم برخوردار و برخوردار

استاندار اردبیل گفت: بیمه ها نقش مهم و قابل توجهی در کمک به دولت و کاهش فاصله بین استان های کم برخوردار با استان های برخوردار ایفا می کنند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، سیدحامد عاملی در نشست با حسن شریفی، مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره بیمه ایران اظهار کرد: برای کاهش فاصله بین استان های برخوردار و کم برخوردار، بیمه ها می توانند نقش مهم و قابل توجهی را برای کمک به دولت ایفا کنند و در این راستا بیمه ایران تأثیرگذاری و نقش آفرینی مهمی دارد.

وی افزود: استان اردبیل یکی از استان های کم برخوردار کشور محسوب می شود و در حوزه های مختلف، رتبه استان پایین تر از سایر استان ها است.

استاندار اردبیل ادامه داد: زیرساخت های استان اردبیل در حوزه راه های مواصلاتی، آب، برق و گاز نیازمند اقدامات ویژه و اساسی است تا مشکلات فعلی و آینده استان در حوزه های مذکور رفع شود که به این منظور پروژه هایی در حال اجرا بوده و برای اجرای برخی دیگر از پروژه ها نیز برنامه ریزی شده است .

عاملی تصریح کرد: یکی از برنامه های اصلی دولت سیزدهم، کاهش فاصله قابل توجه در بین استان های برخوردار و کم برخوردار بوده که در این زمینه استان اردبیل برای رفع کمبودهای موجود، نیازمند توجه ویژه و اساسی است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/بیمه-ها-یاریگر-دولت-در-کاهش-فاصله-بین-استان-های-کم-برخوردار-و-برخوردار.bos