شماره: 621031 تاریخ : 1401/08/16-10:18:07

مدیر عامل بیمه ایران در آیین بزرگداشت هشتاد و هفتمین سالگرد تاسیس شرکت عنوان کرد :

بیمه ایران با هوشمند سازی فرآیندهای بیمه گری تحول بزرگی در صنعت بیمه کشورایجاد کرده است

حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران در آیین بزرگداشت هشتاد و هفتمین سالگرد تاسیس بیمه ایران عنوان کرد : بیمه ایران با هوشمند سازی فرآیندهای بیمه گری تحول بزرگی در صنعت بیمه کشور ایجاد کرده است. شعار ما در تحقق این هدف " ما می توانیم " بود ، با این هدف سامانه بیمه ایران من عملیاتی شد و این فرآیند بدون نگاه انتفاعی و صرفا بر اساس توسعه خدمات ، کاهش ترافیک ، کاهش رفت و آمد مردم و حذف کاغذ در کنار نقش حاکمیتی بیمه ایران در صنعت بیمه صورت گرفت . همین رویکرد باعث شد بیمه ایران حضوری فعال در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند داشته باشد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، حسن شریفی در این آیین که با حضور سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی ، مشعلی فیروز آبادی قائم مقام و اعضای هیات عامل بیمه مرکزی، مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بیمه ایران، مدیران عامل شرکت های بیمه و دبیر سندیکای بیمه گران ایران ، معاونین و مدیران ستادی و اجرایی و نمایندگانی از انجمن های صنفی نمایندگان و جمعی از بیمه گذاران بیمه ایران در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد، با تجلیل از غیرت ملی موسسین شرکت ، افزود : بیمه ایران 88 سال در کنار مردم بوده و در بحران های مختلف اقتصادی از جمله جنگ نفتکشها ، بحران بیمه توسعه و حادثه تلخ منا و موارد بیشمار دیگر ، یاری رسان مردم بوده است و این مسیر خدمت رسانی را به طور مستمرادامه خواهد داد.

مدیر عامل بیمه ایران با اشاره به حضور شعب و نمایندگی های بیمه ایران در سراسر کشور ، استفاده از نرم افزار های هوشمند و نیروی انسانی کاردان و همدل را از سرمایه ها و توانمندی های این مجموعه برشمرد و با تشریح اقدامات جدید بیمه ایران گفت: تمرکز و تاکید ما بر ارائه خدمات هر چه بهتر پس از فروش بنا شده است. این خدمات در رشته های مختلف در حال انجام است و در خسارت اتومبیل، نمونه ای از محصول جدید " اپلیکیشن سامانه بیمه ایران من " را امروز رونمایی خواهیم کرد.

رئیس هیات مدیره در خصوص موضوع انتصابات در بیمه ایران تصریح کرد : یکی از موضوعات مهم در برنامه راهبردی بیمه ایران رعایت عدالت و جلوگیری از بروز انحرافات و شخصی سازی فرایندها و بکارگیری ارزیابی 360 درجه و فراخوان از همه همکاران برای تصدی پست های مختلف مدیریتی بود و در این زمینه بازخوردهای خوبی نیز از همکاران گرفته شده است .

شریفی در ادامه تاکید کرد : یکی از موانع توسعه فروش در صنعت بیمه، تمرکز در تصمیم گیری و عدم اعطای اختیارات است . در بیمه ایران با فراهم نمودن بسترهای مناسب تفویض اختیار در بستر نرم افزار توانستیم علاوه بر افزایش کارایی، نظارت موثرتری بر فرآینده ها داشته باشیم . .همچنین برای اولین بار در صنعت بیمه خانه فرهنگ در بیمه ایران تاسیس شد تا محفلی برای جمع آوری خاطرات پیشکسوتان و محلی برای تضارب آرای بین نسل کنونی و نسل قدیم و تلفیق قدمت و دانش باشد.

وی نیاز اصلی صنعت بیمه کشور را ا انسجام و همدلی دانست و اظهار داشت : بیمه ایران سرمایه ملی ومتعلق به همه اقشار کشور است. شرکت های بیمه میتوانند با انسجام ، هم دلی و دوستانه ، اندوخته های خود را برای خدمت رسانی هر چه بهتر در اختیار مردم قرار دهند. قطعا با همراهی همه شرکت های بیمه و یاری رسانی آنها به همدیگر شاهد کاهش بسیاری از هزینه های اضافی تحمیل شده به صنعت بیمه خواهیم بود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/بیمه-ایران-با-هوشمند-سازی-فرایندهای-بیمه-گری-تحول-بزرگی-در-صنعت-بیمه-کشورایجاد-کرده-است.bos