شماره: 575848 تاریخ : 1400/01/12-03:44:09

بیانیه بسیج تجار اتاق ایران به مناسبت روز جمهوری اسلامی منتشر شد

دفتر بسیج تجار و فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی ایران با گرامیداشت یوم الله 12 فروردین، سالروز تاسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل از پایگاه خبری اتاق ایران: دفتر بسیج تجار و فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی ایران با انتشار بیانیه ای، فرارسیدن سالروز تاسیس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

صبحگاه 12 فروردین- که روز نخستین حکومت اللَّه است- از بزرگترین اعیاد مذهبی و ملی ماست. ملت ما باید این روز را عید گیرند و زنده نگه دارند. روزی که کنگره های قصر 2500 سال حکومت طاغوتی فرو ریخت، و سلطه شیطانی برای همیشه رخت بربست و حکومت مستضعفین که حکومت خداست به جای آن نشست.

دوازده فروردین 1358 ظرفیت های مردمی اسلام را نمایان ساخت و نشان داد که می توان بدون سرسپردگی به قدرت های غربی و شرقی و ایدئولوژی های مادی رایج، مسیر حکومت داری را از راه معنویت اسلامی تحصل کرد و طرحی نو در انداخت. طرحی که بی شک تاکنون لرزه های بسیاری بر اندام استکبار انداخته و امروز در آستانه دهه پنجم عمرش توانسته افق های روشنی بخش بسیاری را بر دیدگان حق طلبان جهان بگشاید.

امروز که ویروس کرونا مهمان ناخوانده جهان شده،به فضل الهی و با استفاده از همه ظرفیت های سرشار و توانمندی های سنگر نشینان گمنام اقتصادی و با به صحنه آمدن خیل عظیم جوانان غیرتمند و تاریخ ساز، توطئه های دشمن خنثی و سال جاری به نقطه بالندگی و درخشندگی ایرانیان تبدیل خواهد شد.

تجار و فعالان اقتصادی با استفاده از ظرفیت های سرشار و توانمند کشور با رونق تولید داخلی، ایجاد اشتغال و با برنامه ریزی دقیق و رصد راهکاهای لازم اجرایی تحریم های ظالمانه را بی اثر کرده و قابلیت های الگوبخشی ایرانیان به سایر ملت ها را تقویت کرده و جبهه دشمنان را به تماشاگر محض پیشرفت و افتخارآفرینی خود تبدیل خواهند کرد.

به حول و قوه الهی و بنابر فرمایشات مقام عظمای ولایت مدظله العالی؛ امروز نیز مردم صبور و قهرمان ایران عزیز همانگونه که در طول چهار دهه با حضور موثر و سرنوشت ساز خود شگفتی های بسیاری را رقم زده اند؛ امروز نیز با استفاده از توانمندی های درون محور، اعتماد به نفس و خودباوری در مسیر تحقق گام دوم انقلاب، چالش ها و معضلات پیش رو را به فرصت تبدیل کرده و با عمل به منویات معظم له، وعده صادق الهی را جاری و ساری خواهند کرد: ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم.

دفتر بسیج تجار و فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی ایران با گرامیداشت یوم الله 12 فروردین سالروز تاسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی، این روز تاریخی را به محضر مقدس حضرت بقیة الله الاعظم، مقام معظم رهبری و مردم مسلمان بویژه سربازان اقتصادی کشور، تبریک گفته و بر وحدت و همدلی مسؤولان و تلاش هرچه بیشتر در حفظ این میراث ذی قیمت امام راحل(ره) تاکید می کند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/بیانیه-بسیج-تجار-اتاق-ایران-به-مناسبت-روز-جمهوری-اسلامی-منتشر-شد.bos