شماره: 619393 تاریخ : 1401/06/13-12:17:46

بهره مندی کارکنان استانداری هرمزگان از خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران

با امضای تفاهمنامه همکاری میان استانداری هرمزگان و بانک قرض الحسنه مهر ایران کارکنان این نهاد از خدمات و وام های متنوع قرض الحسنه بهره مند می شوند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، «رضا صابری» مدیر شعب استان هرمزگان در این باره گفت: امروزه بهره وری یک اولویت ملی برای تمامی کشورها است و به عنوان یک رویکرد مدیریتی به سرعت جای خود را در کشور ما باز می کند.

وی افزود: رشد اقتصادی و بهبود سطح زندگی مردم جز با مدیریت بهینه منابع و کسب حداکثر ارزش افزوده از به کارگیری آنها امکان پذیر نخواهد بود و بانک قرض الحسنه مهر ایران می تواند در همکاری با سازمان ها و نهادها به تحقق این امر مهم کمک کند.

صابری تصریح کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران با انعقاد تفاهمنامه همکاری با استانداری هرمزگان و پرداخت حقوق کارکنان استانداری، فرمانداری و بخشداری های سراسر استان شرایط استفاده از خدمات و طرح های وام قرض الحسنه را فراهم آورده است.

وی ادامه داد: برخورداری از وام های قرض الحسنه با کارمزد حداکثر 4 درصد به بهبود معیشت و افزایش بهره وری کارکنان کمک می کند و از این طریق دغدغه های مالی آن ها نیز کاهش پیدا می کند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/بهره-مندی-کارکنان-استانداری-هرمزگان-از-خدمات-بانک-قرض-الحسنه-مهر-ایران.bos