شماره: 586922 تاریخ : 1400/06/02-01:32:43

همزمان با هفته دولت انجام می شود:

بهره برداری از 21 طرح صنعتی و معدنی با سرمایه گذاری بالغ بر ده هزار میلیارد ریال در استان سمنان

رئیس سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از افتتاح 21 پروژه صنعتی و معدنی این استان با سرمایه گذاری حدود ده هزار میلیارد ریال همزمان با آغاز هفته دولت در استان سمنان خبر داد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از شاتا، علی تشنه دل با اعلام این خبر افزود: این 21 طرح صنعتی و معدنی همزمان با هفته دولت با حضور مسئولان استانی در شهرستان های سمنان، گرمسار، شاهرود، دامغان و سرخه افتتاح و به بهره برداری می رسد .

رئیس سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به میزان اشتغال ایجاد شده در این واحدها ، اضافه کرد: با بهره برداری از این واحدها برای حدود 1500 نفر شغل مستقیم ایجاد می شود و برای راه اندازی این طرح ها بالغ بر ده هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است.

تشنه دل تصریح کرد: طرح های قابل افتتاح در زمینه های مختلف تولید لوازم خانگی ، دارویی و بهداشتی ، قطعات خودرو ، مواد غذایی ، صنایع معدنی ، مصالح ساختمانی ، ظروف پلاستیکی و پلی استایرن هستند که رسما در هفته دولت فعالیت خود را آغاز و به چرخه تولید استان ملحق می شوند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/بهره-برداری-از-21-طرح-صنعتی-و-معدنی-با-سرمایه-گذاری-بالغ-بر-ده-هزار-میلیارد-ریال-در-استان-سمنان.bos