شماره: 621814 تاریخ : 1401/09/19-10:56:46

برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با مقررات تأمین اجتماعی در سازمان شیلات

در چارچوب برنامه برگزاری نشست های تبیین مفاهیم بیمه و تأمین اجتماعی برای شاغلان صنوف و مشاغل مختلف، نشست هم اندیشی و مشاوره کارگاهی گفتمان سازی مفاهیم بیمه و تأمین اجتماعی برای مدیران و کارکنان حوزه منابع انسانی سازمان شیلات ایران برگزار شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، محسن تقیانی مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان گفت: حوزه معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور استان های سازمان تأمین اجتماعی، برگزاری سلسله نشست ها و کارگاه های آموزشی قوانین و مقررات تأمین اجتماعی با عنوان «گفتمان سازی مفاهیم بیمه و تأمین اجتماعی» برای شرکای سازمان تأمین اجتماعی را با هدف آشناسازی مخاطبان سازمان با قوانین و مقررات و روش های بهره مندی از خدمات متنوع این سازمان برگزار می کند.

تقیانی افزود: در این نشست که با هدف تبیین بخشنامه ها، دستورالعمل ها، آیین نامه ها و قوانین بیمه ای در جهت ارتقای سطح آگاهی و اطلاعات مخاطبان سازمان شیلات ایران برگزار شد، به موضوع مقررات بازنشستگی حسب مواد 76 و 103 قانون تأمین اجتماعی پرداخته شد.
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی همچنین گفت: در این نشست علاوه بر موضوع بازنشستگی به موضوعات مختلف بیمه ای از جمله چگونگی اطلاع از سوابق بیمه پردازی و پیگیری مشکلات احتمالی در سوابق بیمه پردازی، چگونگی ثبت و پیگیری اعتراض های احتمالی به سوابق بیمه ای و ... پرداخته شد.
تقیانی با اشاره به تأثیرات برگزاری کارگاه های آموزشی در معرفی خدمات سازمان تأمین اجتماعی و اصلاح رابطه سازمان با شرکای اجتماعی خصوصاً کارفرمایان و همچنین ارائه تصویر مناسب از سازمان به جامعه، افزود: این روند برای سایر صنوف، تشکل ها و سازمان ها ادامه خواهد یافت و متقاضیان برگزاری این کارگاه ها می توانند درخواست خود را از طریق اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی به سازمان تامین اجتماعی ارائه کنند.
وی افزود: کارشناسان سازمان تأمین اجتماعی در این نشست ها ضمن ارائه آموزش های بیمه ای، به تبادل نظر و پاسخ به سوالات شرکت کنندگان خواهند پرداخت.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/برگزاری-کارگاه-اموزشی-اشنایی-با-مقررات-تامین-اجتماعی-در-سازمان-شیلات.bos