شماره: 583144 تاریخ : 1400/04/02-12:01:40

در معاونت غذا و دارو دانشگاه ایران برگزار شد

برگزاری وبینار آموزشی آشنایی با الزامات GMP-PIC/S

بخش نخست کارگاه های آموزشی آشنایی با الزامات GMP-PIC/S در کارخانه های فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل به صورت وبینار، با تولیت اداره نظارت و ارزیابی فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل در معاونت غذا و داروی دانشگاه ایران برگزار شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه ایران- بخش نخست کارگاه های آموزشی آشنایی با الزامات GMP-PIC/S در کارخانه های فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل روز یکشنبه 30خرداد 1400 به صورت وبینار، با تولیت اداره نظارت و ارزیابی فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل در معاونت غذا و داروی دانشگاه ایران برگزار شد.


هدف از برگزاری این کارگاه آشنایی کارشناسان نظارتی اداره نظارت و ارزیابی فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل با استانداردهای لازم در فرایندهای اجرایی جانمایی، طراحی، ساخت، نیروی انسانی، تولید، بسته بندی، کنترل کیفی و مستندسازی در صنایع تولیدی مطابق با الزامات کنوانسیون بین المللی بازرسی دارویی (PIC/S) است.

به منظور مشارکت هرچه بیشتر شرکت کنندگان و ارزیابی بهتر مطالب آموزشی ارائه شده، طی دو مرحله، پاسخ سوالات پیش آزمون و پس آزمون از شرکت کنندگان دریافت و مورد واکاوی قرار گرفت.

در این دوره، علاوه بر کارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه ایران و کارشناسان ادارات متناظر شبکه های بهداشت و درمان بهارستان، رباط کریم، شهر قدس و ملارد، تعداد 35 نفر از کارشناسان نظارتی دانشگاه های سراسر کشور نیز به صورت برخط حضور داشته و در پایان، جلسه پرسش­ و پاسخ با حضور کلیه مدرسان دوره برگزار و به پرسش­های مطرح شده شرکت کنندگان، پاسخ داده شد.

لازم به ذکر است این کارگاه به صورت دوره های 4 ماهه انجام می شود.

URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/برگزاری-وبینار-اموزشی-اشنایی-با-الزامات-GMP-PIC-S.bos