شماره: 619627 تاریخ : 1401/06/28-09:10:36

برگزاری همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب استان آذربایجان غربی

همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب استان آذربایجان غربی بانک ملی ایران با حضور معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک کشور برگزار شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمدنور آزادی در این همایش که با حضور رئیس اداره امور شعب استان، معاونان اداره، روسای حوزه ها و شعب تابعه و مسئولان دوایر ستادی اداره امور برگزار شد، با اشاره به مشاهده روحیه همکاری و تعامل بالای همکاران در بازدیدها از شعب شهرستان ارومیه گفت: این موضوع می تواند برگ برنده ای برای هر مدیر باشد.

وی با اشاره بر توصیه حضرت علی (ع) به مالک اشتر برای رفع ابهام از زیر مجموعه، افزود: باید ارتباط و تعامل میان همکاران قوی باشد.

انجام تکالیف قانونی و توجه به جذب منابع لازم، ضرورت بازنگری بانک مرکزی در تعیین تسهیلات تکلیفی بانک ها، پرداخت تسهیلات به میزان جذب منابع، نقش بی بدیل مدیران در رشد منابع، شناسایی و برطرف کردن خلاءها و دست کم نگرفتن توانمندی ها از دیگر مباحث محوری طرح شده از سوی معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک کشور بود.

علی اصغر اصغرزاده رئیس اداره امور شعب استان آذربایجان غربی نیز با اشاره به ویژگی جغرافیایی استان و هم مرز بودن با چند کشور به بیان برخی چالش ها و همچنین تاثیر آنها در حوزه نیروی انسانی و سیستم ها در جذب منابع پرداخت.

در پایان این جلسه پانل پرسش و پاسخ با حضور مسئولان بانک برگزار شد و همکاران نظرات و دیدگاه های خود را مطرح کردند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/برگزاری-همایش-بررسی-عملکرد-اداره-امور-شعب-استان-اذربایجان-غربی1.bos