شماره: 657890 تاریخ : 1402/05/05-12:53:34

برگزاری مراسم عزاداری سیدالشهدا (ع) در بانک قرض الحسنه مهر ایران

مدیران و کارکنان ستاد مرکزی بانک قرض الحسنه مهر ایران در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان، امام حسین (ع) حضوری پرشور داشتند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، مراسم عزاداری سیدالشهدا ابی عبدالله الحسین (ع) روز چهارشنبه 4 مرداد مصادف با هشتم محرم در ستاد مرکزی بانک برگزار شد.

در این مراسم که با حضور دکتر «سید سعید شمسی نژاد» مدیرعامل و جمعی از مدیران و کارکنان بانک همراه بود، حجت الاسلام و المسلمین «امیرحسین خورشیدوند» به بیان نکاتی درباره قیام عاشورا و حماسه حسینی پرداخت.
وی اظهار داشت: اگر قیام عاشورا نبود، حکومت اموی رسوا نمی شد. اعمال آن حکومت دین اسلام را به انحراف می کشید و این طور که اکنون دین خود را می شناسیم، به دست ما نمی رسید.
خورشیدوند با تأکید بر اهمیت تربیت فرزندان، اظهار داشت: لازم است فرزندان خود را از سنین پایین با مفاهیم اسلامی به ویژه فلسفه قیام عاشورا و آزادی خواهی امام حسین (ع) که منجر به جهاد ایشان شد، آشنا کنیم.
در ادامه مراسم حاج «حمید رضوانی» مداح اهل بیت عصمت و طهارت به ذکر مصیبت و مداحی پرداخت که با مشارکت پرشور مدیران و کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران همراه بود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/برگزاری-مراسم-عزاداری-سیدالشهدا-ع-در-بانک-قرض-الحسنه-مهر-ایران.bos