• | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 400360 تاریخ : 1397/08/06-15:24:00
,17,11,
برگزاری دومین جلسه برند سازی با هدف معرفی مفهوم برند

به منظور ارتقا سطح دانش‌افزایی و توانمندی مدیران انجام شد؛

برگزاری دومین جلسه برند سازی با هدف معرفی مفهوم برند

به منظور ارتقا سطح دانش‌افزایی ،توانمندی و افزایش بهره‌وری مدیران دومین جلسه «برند سازی» با حضور مدیرعامل راه‌آهن، معاونین، مدیران نواحی و روسای گروه‌های مناطق مختلف راه‌آهن برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران؛ در این جلسه که در ساختمان مرکزی به شکل ویدئو کنفرانس برگزار شد، نوراله بیرانوند، معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل‌ونقل گفت: مفهوم برند سازی یکی از روش‌های موجود برای رسیدن راه‌آهن به اهداف خود است.

وی با اشاره به اینکه راه‌آهن اهدافی چون افزایش حمل‌ونقل بار و مسافر و درآمدزایی را دنبال می‌کند، افزود: با معرفی مفهوم سازی برند می‌توانیم سهم خود را از بازار افزایش دهیم وخدمات را به قیمت مناسب‌تر به مردم ارائه کنیم.

بیراموند با بیان اینکه سرمایه‌گذاران راه‌آهن شرکت‌های حمل‌ونقلی و صاحبان بار هستند، یادآور شد: ما به دنبال ایجاد مفهوم انتزاعی در ذهن مردم نیستم بلکه می‌خواهیم آن اقداماتی را که به‌راستی درراه آهن انجام داده‌ایم ،برای مردم مشخص و ذهنیت نادرست در مورد راه‌آهن از بین برود.

ایجاد آگاهی عمومی از برند راه‌آهن

محمود محمدیان عضو هیئت‌علمی دانشکده مدیریت دانشگاه علامه طباطبایی ضمن مروری بر مباحث گذشته گفت: باید آگاهی عمومی از برند راه‌آهن در کشور ایجاد شود.

وی با تأکید بر اهمیت نام‌گذاری در موضوع برندینگ، ابعاد حقوقی و معماری برندینگ، افزود: راه‌آهن باید از پشت همه نام‌های قبل بیرون آمده و برندینگ مستقلی ایجاد کند.

محمدیان همچنین با اشاره به موضوع هویت برند و هویت بصری، اضافه کرد: ایجاد شعار، لوگو، اطلاع‌رسانی و تبلیغات از جمله مهم‌ترین اقدامات در ایجاد هویت بصری است.

عضو هیئت‌علمی با بیان اینکه تداعیات یک برند در افکار عمومی و ذهن افراد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: تداعیات از رفتار، نحوه عملکرد، خدمت‌رسانی هر شرکت شکل می‌گیرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران