شماره: 616961 تاریخ : 1401/03/24-03:17:59

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد:

برگزاری آزمون استخدامی محلی در سازمان تأمین اجتماعی

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی از آغاز ثبت نام داوطلبان استخدام پیمانی برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز مراکز درمانی ایجادی و توسعه ای این سازمان، از 23 خرداد خبر داد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، ابوالفضل عفت نژاد با اعلام این خبر گفت: داوطلبان استخدام می توانند در صورت احراز شرایط حسب مفاد دفترچه راهنمای آزمون استخدامی که در سایت رسمی سازمان به نشانی www.Tamin.ir و همچنین سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir منتشر شده است، تا 2 تیرسال جاری نسبت به ثبت نام در سامانه مربوطه اقدام کنند.

وی افزود: آزمون کتبی به صورت همزمان در مراکز استان های مربوطه، روز پنج شنبه مورخ 1401/4/23 برگزار خواهد شد. ضمنأ در آزمون مذکور امتیاز بومی (40 درصد امتیاز بومی شهرستان) و همچنین قانون اصلاح سن (سابقه اشتغال در دستگاه های اجرایی و شرکت های تابعه) و جوانی جمعیت (امتیاز سنی و افزایش نمره کتبی آزمون) جهت جذب نیروی انسانی لحاظ شده است.
روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی به داوطلبان شرکت در این آزمون توصیه کرده است اخبار و اطلاعات این آزمون استخدامی را صرفاً از طریق سایت رسمی این سازمان دنبال کنند.

برای ورود به صفحه ثبت نام آزمون اینجا کلیک کنید


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/برگزاری-ازمون-استخدامی-محلی-در-سازمان-تامین-اجتماعی.bos