شماره: 587451 تاریخ : 1400/06/09-11:49:16

برنامه هوش مصنوعی گزینه های برنامه نویسی شخص محور را برای ساکنان سالمند ایجاد می کند

Benchmark Senior Living از هوش مصنوعی برای شناسایی علایق مشترک ساکنان ، ایجاد خاطرات دیجیتال و اطلاع از توسعه برنامه نویسی استفاده می کند.

به گزارش بانک و صنعت، TSOLife یک پلت فرم هوش تجاری با استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد داشبورد برای اطلاعات و ابزارهای شخصی ارائه می دهد تا به جوامع مسن در تصمیم گیری در مورد برنامه نویسی و فعالیت ها کمک کند. دیوید ساویر ، بنیانگذار و مدیرعامل TSOLife گفت که این پلتفرم فراداده را از مصاحبه های صوتی بیرون می آورد.وی گفت: "ما به هوش مصنوعی آموزش دادیم تا یک مکالمه بدون ساختار را انجام دهد و آن را به داده های ساختار یافته تبدیل کند."

سلیمان گفت ، کارکنان از بینش های بدست آمده از داده ها برای ایجاد مکالمات مبتنی بر شخص و تعاملات شخصی با ساکنان ، مانند تیم های ورزشی مورد علاقه خود استفاده می کنند. او افزود: "زیبایی TSOLife تجربه بسیار بهتر مشتری است." "ساکنان و خانواده ها مجبور نیستند 14 صفحه از هر چیزی را پر کنند. ما اطلاعات کمی را از طریق فرآیند فروش جمع آوری می کنیم و از آن برای شروع مشخصات استفاده می کنیم. این داده ها وارد داشبورد می شوند و این نرم افزار را قادر می سازد تا به جوامع در شناسایی علایق مشترک بین ساکنان کمک کند.

نرم افزار TSOLife همچنین داده های ساکنان را در یک جدول زمانی و در یک استوری بورد با استفاده از صدای واقعی و عکس های آنها قرار می دهد. سپس جوامع می توانند یک دفترچه مجازی از زندگی یک ساکن ایجاد کنند که با ساکن و اعضای خانواده آنها به اشتراک گذاشته شود.

او می گوید: "خانواده داستان های شگفت انگیزی را در صدای محبوب خود دریافت می کنند." ما می توانیم تصاویر را به آن اضافه کنیم ، فیلم ها و تصاویر را در زمان واقعی بگیریم و تصاویری را که به آن جدول زمانی اضافه می شوند پیوند دهیم. اکنون که با ساکنان مصاحبه شده است و همه در زمینه نرم افزار آموزش دیده اند ، جوامع شروع به "ارتقاء" کرده و از داشبوردهای داده برای ایجاد برنامه نویسی استفاده می کنند که بیشترین جذابیت را ایجاد کند. "


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/برنامه-هوش-مصنوعی-گزینه-های-برنامه-نویسی-شخص-محور-را-برای-ساکنان-سالمند-ایجاد-می-کند.bos