بانک های قرض الحسنه در خدمات غیرحضوری پیشگام هستند
رئیس شعبه مهران بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: اساس کار و فعالیت بانک های قرض الحسنه بر مبنای ارائه خدمات الکترونیکی و اینترنتی است که این روند در دیگر بانک ها مشاهده نمی شود.
به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، «عباس صیدی» رئیس شعبه مهران بانک با حضور در برنامه گفت وگوی ویژه رادیو گفت وگو به اهمیت جایگاه بانکداری قرض الحسنه در جامعه و نقش آن در رونق تولید و ایجاد رشد اقتصادی پرداخت.
URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/بانک-های-قرض-الحسنه-در-خدمات-غیرحضوری-پیشگام-هستند.bos