شماره: 582674 تاریخ : 1400/03/27-09:36:45

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران:

با حضور حداکثری در انتخابات، قدرت کشور را به جهانیان نشان دهیم/ ظرف 3 تا 4 سال آینده، شرکت مس جزو 10 کشور برتر دنیا در تولید مس خواهد بود

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، با اشاره به اینکه یکرنگی و یکدلی لازمه ابراز قدرت است، گفت: اگر شرکت مس و بقیه شرکت ها در کشور در راستای تقویت ملی با تمام وجود کار می کنند به این دلیل است که مشت نظام، کشور و مملکت پر باشد، لذا این قدرت است که باعث می شود ما بتوانیم در مجامع بین المللی حرف مان را محکم بزنیم و نیز اگر قدرت داشته باشیم شرایط مساعدی پیش رو خواهیم داشت.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از شرکت ملی صنایع مس ایران، دکتر اردشیر سعدمحمدی، در جشن دهه کرامت در جوار قبور شهدای گمنام شهر سرچشمه، دهه کرامت را تبریک گفت و در مورد انتخابات اظهار داشت: در انتخابات پیش رو، حضور تک تک افراد و دادن رأی که به عنوان یک حق برای هر فرد وجود دارد، می تواند بیانگر این تفکر به تمام جهان باشد که مردم ما همه با هم و یکرنگ در کنار هم هستند.

وی ادامه داد: برای ابراز قدرت باید حضور پرشور در انتخابات داشت؛ انتخابات 1400 قطعاً شرایط جدیدی را برای کشور فراهم خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت مس تصریح کرد: همه مدیون شهدا هستیم که جان خود را برای استقلال، نظام و جمهوری اسلامی دادند؛ درست است که آنها با خدا معامله کردند اما یادمان باشد ما مدیون آنها هستیم و پاسخگوییم؛ پس با حضور خود در انتخابات پاسخ خشنودکننده ای به شهدا بدهیم.
سعدمحمدی ادامه داد: ما هم با خون شهدا میثاق مجدد می بندیم که با تمام وجود برای ایجاد اشتغال و اقتصاد قوی و توسعه فرهنگی و اجتماعی تمام ذهن، روح و وقت مان را در اختیار نیروهای انسانی و کارگران و... قرار دهیم تا بتوانند صادقانه تلاش کنند.
مدیرعامل شرکت مس همچنین خاطرنشان کرد: شرکت ملی صنایع مس ایران در راستای وظایف و تعهدات اخلاقی که برای اقتصاد کشور برعهده دارد در مسیر صعودی، سرمایه گذاری می کند و به وظایفش عمل می کند؛ دغدغه مردم بحث اشتغال فرزندان شان است؛ ما 101هزار میلیارد تومان برای اجرای پروژه در صنعت مس سرمایه گذاری کرده ایم.
وی ادامه داد: ظرف 3 تا 4 سال آینده، شرکت مس جزو 10 کشور برتر دنیا در تولید مس خواهد بود و درآمد شرکت به 4.5 میلیارد دلار خواهد رسید.
سعد محمدی تاکید کرد: شرکت مس نیازمند وفاق و همدلی، یکرنگی و دوستی است تا بتواند این مسیری را که برای خود تدوین کرده، با موفقیت طی کند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/با-حضور-حداکثری-در-انتخابات-قدرت-کشور-را-به-جهانیان-نشان-دهیم-ظرف-3-تا-4-سال-اینده-شرکت-مس-جزو-10-کشور-برتر-دنیا-در-تولید-مس-خواهد-بود.bos