شماره: 670442 تاریخ : 1402/09/12-06:03:41

معاون مالی و اقتصادی بیمه دی، درهمایش "نخبگان صنعت بیمه در استان اردبیل" مطرح کرد:

ایجاد توازن و تناسب میان رشد صنایع و توسعه ی ضریب نفوذ بیمه، از طریق فرهنگ سازی و توسعه ی فروش بیمه های زندگی، امکان پذیر خواهد بود

به مناسبت هفته ی بیمه و به منظور ترویج فرهنگ بیمه و ارتقاء ضریب نفوذ آن، همایش "نخبگان صنعت بیمه در استان اردبیل" به میزبانی بیمه دی برگزار شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه دی؛ به همت و میزبانی این شرکت، امروز 11 آذرماه 1402، همایش نخبگان صنعت بیمه در استان اردبیل، با حضور یعثوب نژادمحمد نماینده ی وزیر اقتصاد و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی این استان، بهروز قزلباش معاون مالی و اقتصادی بیمه دی و جمعی از مدیران و فعالان صنعت بیمه ی این استان برگزار شد.

در آغاز این همایش، حسین میکائیل وند دبیر شورای هماهنگی شرکت های بیمه ای اردبیل و مدیر بیمه دی در این استان، ضمن خوش آمدگویی به مدعووین و حاضرین، هدف از برگزاری این همایش را افزایش ضریب نفوذ بیمه در سطح جامعه برشمرده و اظهار امیدواری کرد: چنین همایش هایی به دانش محوری صنعت بیمه کمک نموده و چشم اندازهای صنعت بیمه را محقق نماید.
در ادامه، فرامرز آزاد رئیس شورای هماهنگی شرکت های بیمه ای در استان اردبیل، امر آموزش و انگیزه بخشی به شبکه ی فروش را راهی موثر در رونق صنعت بیمه در استان اردبیل قلمداد نموده و خواهان توجه مدیران استانی بیمه ها در این خصوص شد.
دیگر سخنران این همایش، آقای یعثوب نژادمحمد نماینده ی وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل بود که با توجه به وجود واحدهای تولیدی و صنعتی در این استان، گفت: درحالی که برخی از بزرگترین کارگاه ها و کارخانجات صنعتی در استان اردبیل حضور دارند، اما قراردادهای بیمه ای این صنایع در تهران منعقد می گردد و این به معنای خروج پرتفوی از استان خواهد بود. وی با اشاره به این نکته بیان داشت: ضروری است با عزمی جدی نسبت جلب و جذب مشتریان استانی کوشش گردد تا چرخه ی اقتصادی استان، گردش بهتری داشته باشد.
در بخش دیگری از این همایش، بهروز قزلباش معاون مالی و اقتصادی بیمه دی با اشاره به تأثیرات مثبت و مطلوب چنین نشست هایی، اظهار داشت: بیمه دی عمیقاً باور دارد افزایش ضریب نفوذ بیمه در میان اقشار مختلف اجتماعی با بسترسازی های فرهنگی و توسعه و ترویج مفاهیم بیمه ای امکان پذیر خواهد بود. از این رو در هفته ی بیمه، با افتخار میزبانی دو همایش اردبیل و خراسان رضوی را عهده دار شد تا در شکوفایی این صنعت سهمی داشته باشد.وی در ادامه به ظرفیت های تولیدی و بضاعت های صنعتی موجود در استان اردبیل اشاره نموده و گفت: مطالعات نشان می دهد ضریب نفود بیمه در این استان متناسب با رشد صنایع، توسعه نیافته است که این شکاف را می توان از طریق فرهنگ سازی و تمرکز بر برخی محصولات بیمه ای از جمله صدور بیمه نامه های زندگی برطرف نمود.وی افزود: به نظر می رسد هنوز بر بخش هایی از بازار استان اردبیل هدف گذاری و برنامه ریزی صورت نگرفته و می توان با کار تحقیقی و مطالعاتی به شناسایی این بازارهای بکر پرداخته و ظرفیت های بالقوه را به موقعیت های بالفعل بدل نمود.
شایان ذکر است؛ در بخش تقدیر و تشکر این همایش، از سرکار خانم اکرم صفاریان، مادر شهید والامقام بهنام وفایی ارشادی، تکریم و تجلیل به عمل آمد. همچنین از حبیب اله حدیثی بازنشسته ی برتر صنعت بیمه و جعفر طائی از پیشکسوتان شبکه ی فروش در استان اردبیل نیز با اهداء لوح، تقدیر گردید. در ادامه ی این مراسم، از دکتر نگار خوشنویس مدیرکل پزشکی قانونی، سردار جواد تقوی فرمانده نیروی انتظامی، سرهنگ منوچهر علیپور رئیس راهنمایی و رانندگی و سرهنگ حجت فتاحی فرمانده پلیس راهور استان و سید ناصر حسینی عضو شورای شهر اردبیل، به سبب کمک های مکرر و مساعدت های فراوان ایشان به صنعت بیمه ی استان، قدردانی به عمل آمد.اختتامیه ی این همایش، با پنل آموزشی با موضوع "مشتری مداری" همراه گردید که به کوشش مدیریت یادگیری و توسعه ی استعداد شرکت بیمه دی و با تدریس دکتر ضابطی نیا به انجام رسیده و مورد استقبال مدعووین قرار گرفت.گفتنی است، در این روز، همایش مشابهی نیز به میزبانی مدیریت بیمه دی در استان خراسان رضوی و با دعوت از بزرگان و اهالی صنعت بیمه ی این استان برگزار شده است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/ایجاد-توازن-و-تناسب-میان-رشد-صنایع-و-توسعه-ی-ضریب-نفوذ-بیمه-از-طریق-فرهنگ-سازی-و-توسعه-ی-فروش-بیمه-های-زندگی-امکان-پذیر-خواهد-بود.bos