شماره: 669911 تاریخ : 1402/08/14-05:35:48

انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین بانک آینده و تعاونی تولیدکنندگان سازه های فولادی کشور

بانک آینده و تعاونی تولیدکنندگان سازه های فولادی کشور با امضای تفاهم نامه ای بر تقویت و گسترش همکاری های مشترک تأکید کردند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک آینده، در چارچوب این تفاهم نامه، همکاری های متقابل برای ایجاد بسترهای مناسب در زمینه خدمات متقابل مالی، اعتباری، بیمه ای، خدمات بانکی و سایر حوزه های مورد توافق با هدف ارزش آفرینی بیش تر برای مشتریان، سهامداران، کارکنان و مجموعه ذی نفعان طرفین، انجام می شود.

ارائه انواع خدمات اعتباری در قالب اعطای انواع تسهیلات، صدور انواع ضمانت نامه و اعتبارات اسنادی داخلی، برات و سفته الکترونیکی، خدمات ارزی، بانکداری الکترونیکی و نیز خدمات ویژه اعضای تعاونی از جمله مفاد این تفاهم نامه است.
نادر خواجه حقوردی، معاون امور شعب و بازاریابی؛ سارا فخریان، معاون بانکداری شرکتی و تجاری و سعید زارع حقیقی، مدیر عامل تعاونی تولیدکنندگان سازه های فولادی و جمعی از مدیران عامل واحدهای تولیدی سازه های فولادی کشور در آیین امضای این تفاهم نامه حضور داشتند.

URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/انعقاد-تفاهم-نامه-همکاری-مشترک-بین-بانک-اینده-و-تعاونی-تولیدکنندگان-سازه-های-فولادی-کشور.bos