شماره: 584221 تاریخ : 1400/04/15-06:30:14

امضاء تفاهم نامه تولید خودروی الکتریکی در استان فارس

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان فارس از امضای تفاهم نامه همکاری با گروه خودروسازی جنوب در راستای تولید خودروی برقی در این استان خبر داد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از شاتا، آئین تفاهم نامه تولید خودروی برقی در استان فارس، امروز چهاردهم تیرماه با حضور رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان فارس، نمایندگان مردم شهرستان های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل کارخانجات مخابراتی ایران ITMC در شیراز و مدیرعامل گروه خودروسازی جنوب برگزار شد.

حمیدرضا ایزدی در این مراسم با اشاره به بالا بردن کیفیت خودروها و کاهش آلودگی هوا گفت: تولید خودروهای برقی با کاهش آلودگی های زیست محیطی و افزایش انرژی و کاهش هزینه همراه می باشد که برای مردم به صرفه تر و در اقتصاد کشور بسیار سودمند خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان فارس افزود: با توجه به تکنولوژی و تجهیزات این نوع خودروها استفاده از خودروهای الکتریکی در حوزه های حمل و نقل،تجاری و ورزشی بازخورد خوبی داشته و کاربرد آن در صنایع استان به خوبی شکل گرفته است.
ایزدی در ادامه بیان کرد: خوشبختانه با همکاری مجموعه خودروسازان جنوب فرصت مناسبی فراهم شده تا با کسب تجربه های جدید به موقعیت های اقتصادی متفاوت تر و گسترده تری دست یابیم.

وی با بیان این که سال گذشته قراردادهای متعددی نیز با سرمایه گذاری های مختلف در این راستا منعقد شده ادامه داد: این سازمان با همکاری گروه خودروسازی جنوب در تلاش است تا محصولات مناسب تر و ایمن تری را در جهت گسترش و خدمات مطلوب تر در اختیار مردم قرار دهد.

ایزدی عنوان نمود: تفاهم نامه همکاری "توسعه و تولید خودرو الکتریکی" با هدف طراحی، توسعه، تأمین قطعات و تولید خودرو الکتریکی به امضای طرفین رسیده است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/امضاء-تفاهم-نامه-تولید-خودروی-الکتریکی-در-استان-فارس1.bos