شماره: 619069 تاریخ : 1401/06/05-12:22:44

افزایش نرخ نفوذ بیمه با تکافل و بیمه دیجیتال

مطلب علمی با موضوع «افزایش نرخ نفوذ بیمه با تکافل و بیمه دیجیتال» در بخش اخبار پایگاه خبری تازه های بیمه ایران و جهان وب سایت پژوهشکده بیمه منتشر شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشکده بیمه، شرکت رتبه بندی رام اعلام کرده است که با ارائه چارچوب صدور گواهینامه برای بیمه گران دیجیتال و عاملین تکافل (DITOs) در مالزی، کمبودهای حفاظتی، کاهش و نرخ نفوذ بیمه افزایش خواهد یافت.

چارچوب صدور گواهینامه برای بیمه گران دیجیتال و عاملین تکافل در مالزی، شرایط رقابتی عمده ای برای شرکت های تکافل و بیمه گران فعلی ایجاد خواهد کرد و سبب کاهش پوشش حفاظتی گسترده در مالزی خواهد شد. در نتیجه طبقه محروم جامعه، اولویت راهبردی بازیگران دیجیتال آینده خواهند بود.
برخی از بیمه گران دیجیتال و عاملین تکافل ممکن است در نهایت به سمت حوزه های تجاری بیمه هجوم بیاورند و آنهایی که پیشنهادهای تجاری استثنایی دارند، سهم بازار در رشته هایی مانند خودرو، آتش سوزی و مسافرت را به دست خواهند گرفت. در همین راستا، بازیگران سنتی در حال آماده باش برای ورود تازه واردهایی هستند که تمام توان دیجیتالی خود را در جهت عرضه کسب و کارهایی بدون خطا برای آیندگان عرضه به کار گرفته اند.
همچنین بازیگران فعلی و بیمه گران دیجیتال و عاملین تکافل، با توجه به گسترش باثبات بیمه برخط در سرتاسر جهان، در فضایی رقابتی فعالیت خواهند کرد که هر دو برای عرضه و در دسترس قرار دادن بیمه در سراسر مالزی، همکاری های خود را افزایش خواهند داد.
متن کامل این خبر را در پایگاه خبری تازه های بیمه ایران و جهان وب سایت پژوهشکده بیمه و یا در نشانی https://tazeha.irc.ac.ir/fa-IR/tazeha.irc.ac/5476/news/view/17664/5452/Staging/ مطالعه فرمایید.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/افزایش-نرخ-نفوذ-بیمه-با-تکافل-و-بیمه-دیجیتال.bos