شماره: 586751 تاریخ : 1400/05/31-06:00:17

سرپرست منطقه 3 عملیات انتقال گاز:

افزایش قابلیت اطمینان و پایداری انتقال گاز در خط لوله دوم تهران

با هدف افزایش قابلیت اطمینان و پایداری انتقال گاز، عملیات صحه گذاری گزارش نهایی پیگرانی هوشمند خط لوله دوم تهران انجام پذیرفت.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، رسول داوودی نژاد سرپرست منطقه 3 ضمن اعلام مطلب فوق، افزود: عملیات صحه گذاری گزارش نهایی پیگرانی هوشمند خط لوله دوم تهران با حفاری 5 شاخه لوله و نصب سه عدد طوقه تقویتی نوع A با موفقیت به اتمام رسید.

وی گفت: پس از اجرای عملیات پیگرانی و مشخص شدن نقاط تعمیراتی بر روی خط لوله دوم تهران که یکی از مهمترین خطوط لوله منطقه 3 در راستای تامین گاز حوزه غرب شهر تهران و استان البرز محسوب می شود و پس از انجام عملیات صحه گذاری، نتایج پیگرانی هوشمند با حضور نمایندگان ستاد شرکت انتقال گاز و شرکت پیمانکار مجری پیگرانی و با صدور مجوز و ارائه دستورالعمل تعمیراتی توسط واحد بازرسی فنی منطقه، نصب سه عدد اسلیو بر روی خط لوله انجام و الباقی شاخه لوله ها پوشش مجدد شد.

سرپرست منطقه 3 عملیات انتقال گاز تصریح کرد: این عملیات با همت و تلاش مرکز بهره برداری خطوط لوله ساوه و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام و پس از انجام رادیوگرافی و تست تعمیرات انجام شده، با اطمینان به جهت پایداری انتقال گاز در سرویس قرار گرفت.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/افزایش-قابلیت-اطمینان-و-پایداری-انتقال-گاز-در-خط-لوله-دوم-تهران.bos