او ادامه داد: در کنار طرح ریزی و برنامه ریزی عملیاتی باید ستاد و شعب پاسخگویی به لحظه به بیمه گذاران داشته باشند. این موضوع در حالی مطرح می شود که با توجه به پنج چرخش استراتژیک، بازاریابی تهاجمی یکی از مولفه های اصلی در فعالیت بیمه گری است و شعب و نمایندگان باید هر لحظه با بیمه گذاران بزرگ و مشتریان آن ها در ارتباط بوده و به عنوان یک مشاور بیمه ای در کنار بیمه گذاران باشند.
این عضو هیئت مدیره بیمه رازی خاطرنشان کرد: مدیران فنی باید تعامل بسیار خوبی با مدیران استانی و نمایندگان داشته باشد زیرا در تعامل های دورن سازمانی و برون سازمانی امکان معرفی و عرضه بیمه نامه و افزایش حجم پرتفو رقم خواهد خرد.
جباری یادآور شد: طی جلسات گذشته مقرر شد محاسبه هزینه صدور به صورت خطی و غیر پلکانی برای نمایندگان در نظر گرفته شود و این موضوع در راستای حمایت از شبکه فروش و نمایندگان منتخب است.
براساس این گزارش، در حاشیه این جلسه از سامانه برخط فروش بیمه نامه آتش سوزی برای بیمه گذاران بزرگ شرکت بیمه رازی با حضور دکتر جباری- مدیرعامل بیمه رازی رونمایی شد.