مدیر مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: از آنجا که سرعت در تأمین قطعات کیفی، بدون تأمین به هنگام قطعات یدکی مورد نیاز شبکه ارائه کننده خدمات پس از فروش مقدور نبود، پروژه ها و برنامه های متعددی در بخش های تأمین و تولید گروه سایپا، تعریف شد.
او با بیان اینکه گروه خودروسازی سایپا موفق شد از اواسط سال 1401 با برنامه ریزی دقیق و جامع و همچنین پیگیری های مستمر در رده های استراتژیک شبکه زنجیره تأمین خود، در خصوص تأمین قطعات یدکی گارانتی خودروهای تولیدی، روند بسیار مطلوبی را طی کند، افزود: تأمین قطعات گارانتی محصولات سایپا در سه شرکت اصلی سازه گستر، مگاموتور و زامیاد که تأمین کنندگان اصلی گروه سایپا محسوب می شوند به بیش از 80 درصد رسیده و این امر بیانگر افزایش معنادار بیش از 30 درصدی در روند تأمین قطعات یدکی است.
کریم پور گفت: اقدامات توسعه ای صورت گرفته، منجر به کاهش چشمگیر مدت زمان انتظار مشتریان، کاهش مدت زمان توقف و خواب خودروها در شبکه گسترده خدمات پس از فروش گروه سایپا شده و به تبع این امر میزان رضایتمندی مشتریان افزایش قابل توجهی پیدا کرده است.
مدیر مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا گفت: بر اساس استرتژی های گروه سایپا، مرکز امور مشتریان در راستای انعکاس به موقع صدای مشتری در گستره تمامی حوزه های شبکه زنجیره تأمین، ضمن شناسایی و ارسال مداوم لیست قطعات بحرانی به حوزه های مرتبط و انجام پیگیری های لازم، به دنبال استمرار بهبود روند رشد تأمین بوده و در راستای اهداف مدنظر گروه سایپا اقدام به پایش و کنترل فرآیندهای مربوطه می کند.