• | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 647517 تاریخ : 1402/04/18-11:07:34
,6,
افزایش 30درصدی روند تأمین قطعات یدکی محصولات سایپا در دوره گارانتی/ کاهش چشمگیر مدت زمان انتظار مشتریان گروه سایپا برای دریافت قطعات یدکی

مدیر مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد:

افزایش 30درصدی روند تأمین قطعات یدکی محصولات سایپا در دوره گارانتی/ کاهش چشمگیر مدت زمان انتظار مشتریان گروه سایپا برای دریافت قطعات یدکی

مدیر مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا گفت: تأمین قطعات گارانتی محصولات سایپا در سه شرکت سازه گستر، مگاموتور و زامیاد که تأمین کنندگان اصلی گروه خودروسازی سایپا محسوب می شوند به بیش از 80 درصد رسیده و این امر بیانگر افزایش بیش از 30 درصدی، در روند تأمین قطعات یدکی محصولات سایپا است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازسایپانیوز، احمد کریم پور با بیان اینکه گروه سایپا با تدوین و اجرای استراتژی های مشتری محور، موفق به کسب دستاوردی مهم در خصوص جلب رضایت مشتریان، از طریق تأمین به موقع قطعات و اقلام یدکی حوزه گارانتی و خدمات پس از فروش شده است، اظهارداشت: از ابتدای سال گذشته، اقدامات اصلاحی برای سرعت بخشی در تأمین قطعات محصولات سایپا، با هدف بهبود ارائه خدمات پس از فروش و جلب رضایت مشتریان آغاز شد.

مدیر مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: از آنجا که سرعت در تأمین قطعات کیفی، بدون تأمین به هنگام قطعات یدکی مورد نیاز شبکه ارائه کننده خدمات پس از فروش مقدور نبود، پروژه ها و برنامه های متعددی در بخش های تأمین و تولید گروه سایپا، تعریف شد.

او با بیان اینکه گروه خودروسازی سایپا موفق شد از اواسط سال 1401 با برنامه ریزی دقیق و جامع و همچنین پیگیری های مستمر در رده های استراتژیک شبکه زنجیره تأمین خود، در خصوص تأمین قطعات یدکی گارانتی خودروهای تولیدی، روند بسیار مطلوبی را طی کند، افزود: تأمین قطعات گارانتی محصولات سایپا در سه شرکت اصلی سازه گستر، مگاموتور و زامیاد که تأمین کنندگان اصلی گروه سایپا محسوب می شوند به بیش از 80 درصد رسیده و این امر بیانگر افزایش معنادار بیش از 30 درصدی در روند تأمین قطعات یدکی است.

کریم پور گفت: اقدامات توسعه ای صورت گرفته، منجر به کاهش چشمگیر مدت زمان انتظار مشتریان، کاهش مدت زمان توقف و خواب خودروها در شبکه گسترده خدمات پس از فروش گروه سایپا شده و به تبع این امر میزان رضایتمندی مشتریان افزایش قابل توجهی پیدا کرده است.

مدیر مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا گفت: بر اساس استرتژی های گروه سایپا، مرکز امور مشتریان در راستای انعکاس به موقع صدای مشتری در گستره تمامی حوزه های شبکه زنجیره تأمین، ضمن شناسایی و ارسال مداوم لیست قطعات بحرانی به حوزه های مرتبط و انجام پیگیری های لازم، به دنبال استمرار بهبود روند رشد تأمین بوده و در راستای اهداف مدنظر گروه سایپا اقدام به پایش و کنترل فرآیندهای مربوطه می کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران