شماره: 575570 تاریخ : 1400/01/09-03:42:02

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

آغاز واکسیناسیون بیماران خاص و صعب العلاج در زنجان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: مرحله نخست واکسیناسیون بیماران خاص و صعب العلاج در استان زنجان آغاز شده است.

به گزارش بانک و صنعت: علیرضا آرمانی کیان در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با واکسیناسیون بیماران خاص و صعب العلاج در استان، اظهار کرد: مطابق با دستورالعمل های ابلاغی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، تزریق واکسن کووید - 19 به بیماران خاص و صعب العلاج استان زنجان از روز شنبه (7 فروردین ماه) آغاز شده و همچنان در حال انجام است.

وی افزود: تزریق واکسن کووید - 19 به بیماران خاص و صعب العلاج استان در مراکز تعیین شده معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان با همکاری خیریه های سلامت و معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان در حال انجام است.

این مسئول در رابطه با اولویت تزریق واکسن کرونا، تصریح کرد: در مرحله نخست واکسیناسیون کووید-19 به بیماران دیالیزی، پیوند ریه، پیوند قلب، سی اف، بیماران نقص سیستم ایمنی اولیه، تالاسمی، هموفیلی بالای 18 سال و بیماران پیوند کلیه بالای 50 سال انجام می شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان خاطرنشان کرد: واکسیناسیون بیماران مبتلا به بیماری های ام اس و سرطان نیز ظرف چند روز آتی آغاز خواهد شد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/اغاز-واکسیناسیون-بیماران-خاص-و-صعب-العلاج-در-زنجان.bos