شماره: 619861 تاریخ : 1401/07/04-09:14:06

آغاز همکاری با اداره کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گیلان

«محمدرضا نجفی شعاع» مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان گیلان به منظور گسترش زمینه همکاری های دوجانبه با «رضا محمدی اصل» مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی این استان دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این دیدار نجفی شعاع ضمن تشریح طرح های وام بانک، بیان داشت: اداره کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی با انتقال حساب حقوق و دستمزد پرسنل شرکتی خود می تواند از امتیازات طرح های مهریار و بیمه عمر مانده بستانکار برای آنان استفاده کند.

وی با تشریح جزئیات طرح کالاکارت سازمانی خاطرنشان ساخت: بانک قرض الحسنه مهر ایران همواره حامی خانواده های نیازمند بوده و در راستای حمایت از زندانیان جرایم غیرعمد و کمک به پیشگیری از وقوع انواع آسیب ها و جرایم اجتماعی، آماده ارائه خدمات مطلوب است و امیدواریم بتوانیم هرچه بیشتر سطح همکاری ها را با اداره کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی افزایش دهیم.

محمدی اصل نیز در ادامه با تأکید بر حمایت های مادی و معنوی از خانواده های زندانیان افزود: اکنون که بانک قرض الحسنه مهر ایران، خدمات و تلاش های گسترده ای را در جامعه ارائه کرده، امیدواریم با انعقاد تفاهم نامه همکاری و در سایه حق تعالی بتوانیم در مسیر پاسخ به نیازهای هموطنانمان علی الخصوص خانواده های زندانیان خدمتی ماندگار داشته باشیم.

در پایان، تفاهمنامه همکاری میان اداره کل زندان های استان گیلان و بانک قرض الحسنه مهر ایران منعقد شد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/اغاز-همکاری-با-اداره-کل-زندان-ها-و-اقدامات-تامینی-و-تربیتی-استان-گیلان.bos