اطلاعیه بانک سرمایه در خصوص ارتقای کیفی خدمات بانکداری در 19 فروردین 1403
بانک سرمایه در خصوص ارتقای کیفی خدمات بانکداری در سامانه های بانکی در تاریخ 19 فروردین ماه و امکان اختلال در سرویس های بانکی مبتنی بر کارت و سرویس های بانکداری الکترونیک اطلاعیه صادر نمود.
به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، بانک سرمایه در خصوص ارتقای کیفی خدمات بانکداری در سامانه های بانکی در تاریخ 19 فروردین ماه و امکان اختلال در سرویس های بانکی مبتنی بر کارت و سرویس های بانکداری الکترونیک اطلاعیه ای به شرح زیر صادر نمود:
بدین وسیله به اطلاع تمامی مشتریان ارجمند می رساند به منظور ارتقای کیفی و بهینه سازی خدمات بانکداری، از ساعت 00:00 بامداد روز یکشنبه مورخ 19 فروردین ماه به مدت سه ساعت، ارائه خدمات بانکی با اختلال مواجه خواهد بود و هموطنان عزیز می توانند قبل و بعد از ساعت مذکور نسبت به انجام عملیات بانکی اقدام نمایند.
گفتنی است، مرکز تماس صدای سرمایه با شماره 4373-021 در زمان انجام عملیات و کلیه ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان ارجمند می باشد.
URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/اطلاعیه-بانک-سرمایه-در-خصوص-ارتقای-کیفی-خدمات-بانکداری-در-19-فروردین-1403.bos