شماره: 578633 تاریخ : 1400/02/01-04:55:56

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت در بازدید از واحد کسری پلیمر کویر میبد:

از تمامی ظرفیت های قانونی برای حمایت از بخش صنعت و رفع موانع تولید استفاده خواهیم کرد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت در راستای شعار" تولید، پشتیبانی ها ومانع زدایی ها "از واحد کسری پلیمرکویر میبد بازدید کرد تا از نزدیک در جریان فرایند تولید این واحد قرار گرفته و در جهت رفع موانع این واحدها تدابیری اتخاذ کند.

به گزارش بانک و صنعت، محمدرضا علمدار یزدی گفت: حمایت از بخش صنعت و تولید، آن هم در سال "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" وظیفه تمامی دستگاه ها و نهاد ها است و سازمان صنعت، معدن وتجارت استان نیز با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری ، از تمامی ظرفیت های قانونی برای حمایت از بخش صنعت و تسهیل و رفع موانع تولید استفاده خواهد کرد.

وی افزود: در این واحد تولیدی کیسه پلی پروپیلن بافته شده با ظرفیت تولید سالانه 2500تن، جامبوبگ با ظرفیت تولید سالانه 4000 تن و تک رشته ها از پلی پروپیلن با ظرفیت تولید سالانه 6500 هزار تن تولید می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت افزود: این واحد تولیدی با سرمایه گذاری 570 میلیارد ریالی بخش خصوصی راه اندازی شده است.

علمدار یزدی ادامه داد: واحد کسری پلیمر کویر مستقر در ناحیه صنعتی شمس آباد میبد در فضایی به وسعت 15 هزار مترمربع برای 35 نفربه صورت مستقیم ایجاد اشتغال کرده است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/از-تمامی-ظرفیت-های-قانونی-برای-حمایت-از-بخش-صنعت-و-رفع-موانع-تولید-استفاده-خواهیم-کرد.bos