حمیدرضا عبدالله پور ادامه داد: بررسی و ریشه یابی مشکلات بلافاصله انجام شد و جایگزینی با سخت افزارهای ذخیره در دستور کار قرار گرفت. در طول این مدت کاربران با اختلال یا در دسترس نبودن بعضی سامانه ها مواجه شدند. پس از جایگزینی یادشده، تمامی سرویس ها مجددا در مدار قرار گرفتند.
وی با اشاره به اینکه همه سامانه ها و کارگزاری ها دچار اختلال نشده بودند، تاکید کرد: اختلال در برخی از سامانه های کارگزاری بوده و تمامی سرویس ها برقرار شده است.
مدیرعامل شرکت رایان هم افزا خاطرنشان کرد: تلاش مجموعه ی رایان هم افزا، به حداقل رسانی بروز مشکلات مشابه است و از همه ی کاربران بابت صبوری در این مقاطع قدردانی می شود.