شماره: 580937 تاریخ : 1400/03/02-11:22:36

همزمان با امضای تفاهم نامه مشترک صورت گرفت؛

احیای مسئولیت های اجتماعی اقتصاد مقاومتی توسط وزیر صمت و مدیرعامل سایپا

احیای مسئولیت های اجتماعی شرکت ها در چارچوب اقتصاد مقاومتی با امضای تفاهم نامه مشترک از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و مدیران ارشد استان اصفهان در شرکت سایپاسیتروئن آغاز شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از سایپانیوز، این تفاهم نامه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و پیاده سازی اقتصاد مردمی درون زا اجرا خواهد شد.

تفاهم نامه احیای مسئولیت های اجتماعی اقتصاد مقاومتی که به امضای علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و سید جواد سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا رسید، دستیابی به توسعه متوازن منطقه ای جهت استفاده حداکثری از ظرفیت ها و پتانسیل های بخش مردمی و غیردولتی را در دستور کار دارد.

آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، عباس رضایی، استاندار اصفهان، سید جواد ساداتی نژاد، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس، روح الله دهقانی، دادستان کاشان، علی اکبر مرتضایی، فرماندار ویژه کاشان و ناصر آقامحمدی، مدیرعامل سایپاسیتروئن از دیگر امضا کنندگان این تفاهم نامه بودند.

تحقق بخشی به رویکرد دولت جهت دستیابی به عدالت اجتماعی و توسعه متوازن با توجه به شرایط اقتصادی، اجتماعی فرهنگی و طبیعی منطقه در کنار تکیه بر قابلیت و توانمندی های بومی و طبیعی در راستای مردمی و درون زا کردن اقتصاد منطقه و ارتقاء تاب آوری جامعه محلی از مهمترین اهداف این تفاهم نامه است.

توانمندسازی روستاییان با استفاده از ظرفیت های بومی، اولویت دادن به رفع محرومیت، حفظ عزت نفس و کرامت انسانی محرومان و رفع مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی محلات شهر کاشان از دیگر اهداف تفاهم نامه احیای مسئولیت های اجتماعی اقتصاد مقاومتی است.

موضوع دیگر تعیین شده در این تفاهم نامه، جلب مشارکت های مردمی و توانمندسازی جوامع محلی به منظور معیشت پایدار و جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/احیای-مسیولیت-های-اجتماعی-اقتصاد-مقاومتی-توسط-وزیر-صمت-و-مدیرعامل-سایپا.bos