شماره: 4045 تاریخ : 1390/12/02-12:00:00

عرضه هر شانه تخم‌مرغ با قیمت کمتر از 5 هزار تومان

رئیس اتحادیه مرغداران میهن از عرضه تخم‌مرغ با قیمت هر شانه کمتر از 5 هزار تومان در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم خبر داد و گفت : در حال حاضر قیمت هر شانه تخم‌مرغ در بازار 5 هز

 
 
 

به گزارش بانک و صنعت، هدایت اصغری با بیان این که هنوز کاهش تعرفه صادرات تخم‌مرغ ابلاغ نشده است ، گفت : این مصوبه در هفته ‌جاری ابلاغ خواهد شد.
وی با اشاره به تولید 10 هزار تن تخم‌مرغ مازاد بر نیاز در هر ماه گفت: پیش‌بینی می‌شود که تا پایان سال 15هزار تن صدور تخم‌مرغ به خارج از کشور داشته باشیم.
رئیس اتحادیه مرغداران میهن قیمت هر کیلو تخم‌مرغ در بازار را 2 هزار و 100 تومان اعلام کرد و افزود: در حال حاضر این محصول با بهای کمتر از قیمت تمام شده عرضه می‌شود.
اصغری ، افزایش قیمت نهاده‌های دام و طیور را مورد توجه قرار داد و گفت: محور اصلی در تامین نهاده‌ها ، تولید داخلی است و باید این امکان برای اتحادیه‌ مرغداران فراهم شود تا در صورت نیاز بتواند با کمترین واسطه و دلالی به صورت مستقیم از محل واردات ، نهاده مورد نیاز خود را تامین کنند.
رئیس اتحادیه مرغداران میهن با اشاره به کاهش تولید نهاده در سال‌جاری گفت: با توجه به
مصرف مستمر نهاده در مرغداری‌ها ؛ در صورت کاهش تولید باید واردات آنها افزایش یابد تا در بخش‌های دیگر نیز با مشکل مواجه نشویم.

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/4045.bos