شماره: 575800 تاریخ : 1400/01/12-10:56:43

استاندار گیلان:

12 فروردین از ماندگارترین روزها در تاریخ معاصر کشورمان است

استاندار گیلان 12 فروردین ماه را از ماندگارترین و مهمترین روزها در تاریخ معاصر کشورمان خواند و با تاکید بر ضرورت حفظ همدلی و مشارکت مردم برای پیشرفت گفت: جمهوری اسلامی، عزت و عظمت ملت ایران را احیاء کرد.

به گزارش بانک و صنعت: ارسلان زارع در جمع خبرنگاران؛ 12 فروردین ماه را از ماندگارترین و مهمترین روزها در تاریخ معاصر ایران خواند و اظهار کرد: با انتخاب مردم؛ نظام سلطنتی و دیکتاتوری برچیده شد و رای مردم، در صدر امور و تصمیم گیری ها قرار گرفت.

وی ادامه داد: حضور حماسی مردم و رای قاطع بیش از 98 درصدی به نظام جمهوری اسلامی، گویای این واقعیت آشکار است که این نظام، مردمی است.

استاندار گیلان یادآور شد: جمهوری اسلامی که برخاسته از اراده مردم و پاسخ دهنده به یک خواست تاریخی است؛ عزت و عظمت ملت ایران را احیاء کرد و دو رکن مهم جمهوریت و اسلامیت را کنار هم قرار داد.

استاندار گیلان با بیان اینکه پیشرفت همه جانبه کشور از طریق همدلی و همکاری و مشارکت مردم محقق می شود؛ گفت: ملت هوشیار و آگاه ایران همواره در مسیر استقرار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی؛ یکدل، یکصدا و همگام بوده اند و دوباره در رویداد مهم دیگری که تجلی بخش مردم سالاری دینی است حضوری پرشور خواهند داشت.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/12-فروردین-از-ماندگارترین-روزها-در-تاریخ-معاصر-کشورمان-است.bos