شماره: 575693 تاریخ : 1400/01/10-06:22:54

به مناسبت سال نو و اعیاد شعبانیه؛

11 هزار بسته معیشتی در قالب کمک های مؤمنانه توزیع شد

محمدجواد خلیلی مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس گفت: به مناسبت سال نو و هم زمان با اعیاد شعبانیه، 11 هزار بسته معشیتی در مرحله چهارم «رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه» در روستاهای استان کرمان و آذربایجان شرقی توزیع شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازمس پرس، خلیلی با اعلام این خبر گفت: در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی، این بسته های معشیتی در بین نیازمندان، مددجویان کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی و اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا در روستاهای کرمان و تبریز، توزیع شد.
وی تصریح کرد: همچنین طبق برنامه ریزی های صورت گرفته بخشی از این کمک ها در استان های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی توزیع می شود.
مشاور مدیرعامل شرکت مس با بیان این که کمک های جهادی و مؤمنانه شرکت مس در قالب های مختلف در حال انجام است، تصریح کرد: شرکت مس همچنین از اواخر سال گذشته در کنار برگزاری سه مرحله رزمایش کمک های مؤمنانه، سه اردوهای جهادی پزشکی را در مناطق کم برخوردار کشور برگزار کرد و به 14 هزار نفر خدمات پزشکی و دارویی رایگان ادامه داد.
وی تأکید کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته این کمک ها طی ماه های آتی نیز ادامه خواهد داشت و از طریق مجتمع ها در بین اقشار آسیب پذیر توزیع خواهد شد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/11-هزار-بسته-معیشتی-در-قالب-کمک-های-مومنانه-توزیع-شد.bos