مدیرعامل بانک ایران زمین ایجاد تجربیات جدید برای مشتریان را از اولویت های مهم این بانک دانست و افزود: دیگر معنا و مفهوم بانکداری در نظام بانکی، تغییر کرده است. امروز بر اساس نیاز مشتری، سرویس به صورت اختصاصی طراحی می شود و در اختیار آن قرار داده می شود. علائق، اولویت ها و سبک زندگی مشتریان مورد بررسی قرار می گیرد و بر اساس آن خدمات مختص آنها ارائه می شود.
پورسعید در ادامه خاطر نشان کرد: مدیران ما در استان ها با درایت و دانش توانستند بازار منطقه خود را در اختیار گیرند و از آنها می خواهم تا با برگزاری جلسات منظم با همکاران استان در ارتقا سطح علمی آنها در زمینه های مختلف همچون بانکداری مدرن، بخشنامه ها و دستورالعمل های بانک این روند و مسیر را ادامه دهند.