وی همچنین به افزایش رضایتمندی مشتریان از خدمات تعمیرگاه های مرکزی اشاره کرد و افزود: در حوزه رضایت مشتری، بنا بر ارزیابی های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، از میانگین 780 در سال گذشته، به عدد 791 تا پایان شهریورماه سال جاری رسیده ایم که بیانگر افزایش کیفیت خدمات در این حوزه است.
مدیرعامل سایپایدک افزود: در تعمیرگاه های مرکزی نیز میانگین تعداد خودروهای متوقف روزانه در سال 1402 بالغ بر 68 دستگاه بوده است که در سال 1403 به تعداد 47 دستگاه کاهش پیدا کرده است.
یادآور می شود در ارزیابی وزارت صمت از شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو، شرکت سایپایدک برای اولین بار، موفق به کسب رتبه یک در ارائه خدمات پس از فروش به محصولات سایپا شد و در سال گذشته نیز برای اولین بار موفق به کسب رتبه یک در خدمات پس از فروش محصولات پارس خودرو شده بود.
بنابر این گزارش، مشتریان گروه خودروسازی سایپا می توانند جهت سهولت در پذیرش خودرو و دریافت نوبت در تعمیرگاه های مرکزی و همچنین تمامی نمایندگی های مجاز سایپا در سراسر کشور، با مراجعه به سایت سایپایدک به نشانی www.saipayadak.org و انتخاب گزینه نوبت دهی اینترنتی، نسبت به دریافت نوبت پذیرش خودرو اقدام کنند.