شماره: 463608 تاریخ : 1398/02/10-09:15:07

یکی از راهکارهای اساسی بانک توسعه تعاون بهره‌گیری از ظرفیت‌های آمایشی مناطق است

حجت‌الله مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون؛ یکی از راهکارهای اساسی بانک توسعه تعاون، بهره‌گیری از ظرفیت‌های آمایشی مناطق است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت‌الله مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون که بعدازظهر روز گذشته در جمع روسای شعب استان بوشهر سخن می‌گفت با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: نقش و کارکرد بانک توسعه‌ای استفاده بهینه از ظرفیت‌های آمایشی و اقتصادی مناطق مختلف است و شعب بانک توسعه تعاون می‌بایست بیش‌ازپیش به این موضوع مهم و اساسی توجه نمایند.

مهدیان استان بوشهر را از حیث ظرفیت‌های مختلف اقتصادی و دارا بودن ویژگی‌های خاص مرتبط با منابع نفتی، گازی و پتروشیمی و زیرساخت و تأسیسات مربوط به آن و همچنین قابلیت‌های کشاورزی، شیلات و ماهیگیری و سایر توانمندی‌های حاصل از خشکی و آب دریا منحصربه‌فرد توصیف کرد و در این رابطه نقش این بانک و شعب تابعه این بانک را در استان بوشهر نقش مشاوره‌ای و راهبری و اجرایی برای تبدیل توانمندهای بالقوه به بالفعل و کمک به افزایش ظرفیت‌های ایجادی، توسعه‌ای، تکمیلی و تأمین سرمایه در گردش به‌صورت برنامه‌ریزی‌شده و هدفمند قلمداد نمود.

وی اظهار امیدواری کرد تجمیع منابع از طرق مختلف و استفاده موثر از ظرفیت‌های موجود اعم از عاملیت صندوق توسعه ملی، پرداخت به‌موقع سرمایه 10000میلیارد ریالی و تخصیص سهمیه مراحل پنجم طرح ملی اشتغال پایدار روستایی باعث افزایش ظرفیت تسهیلات دهی بانک در سال جاری شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/یکی-از-راهکارهای-اساسی-بانک-توسعه-تعاون-بهره‌گیری-از-ظرفیت‌های-امایشی-مناطق-است.bos