شماره: 450721 تاریخ : 1397/12/14-02:29:23

مدیرکل امور اداری و پشتیبانی وزارت ارتباطات تشریح کرد:

یکی از اهداف مهم مجمع مدیران توسعه منابع انسانی قوای سه گانه انتقال و اشتراک گذاری تجربیات است

مدیرکل امور اداری و پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به برگزاری دویست و شصت و سومین جلسه مجمع مدیران توسعه منابع انسانی قوای سه گانه در وزارت متبوع، به اهمیت برگزاری این مجمع و نتایج حاصل از آن تاکید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مجید خباز مدیرکل امور اداری و پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، درباره برگزاری دویست و شصت و سومین جلسه مجمع مدیران توسعه منابع انسانی قوای سه گانه که به میزبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در موزه پست برگزار شد، با اشاره به اهمیت هماهنگی و همفکری مدیران منابع انسانی دستگاه ها، گفت: مجمع مدیران توسعه منابع انسانی قوای سه گانه از سال 1385 به صورت دوهفته یکبار با هدف هماهنگی و انتقال تجربیات برگزار می شود.

وی، تعامل مدیران منابع انسانی دستگاه های اجرایی، رفع  ابهامات؛ همسان سازی موضوعات؛ انتقال و اشتراک گذاری تجربیات؛ ایجاد ارتباط کاری و طرح موضوعات جدید را از اهداف دیگر برگزاری مجمع مدیران توسعه منابع انسانی قوای سه گانه عنوان کرد.

خباز بحث و بررسی درباره موضوعات لایحه بودجه 98، تبدیل وضعیت کارکنان پیمانی به رسمی آزمایشی و نحوه محاسبه مدت سربازی در سنوان خدمت کارکنان را از دیگر مباحثی بیان کرد که توسط مدیران توسعه منابع انسانی دستگاه های اجرایی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه از جمعی از مدیران توسعه منابع انسانی با اهدا لوح و جوایزی تقدیر شد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/یکی-از-اهداف-مهم-مجمع-مدیران-توسعه-منابع-انسانی-قوای-سه-گانه-انتقال-و-اشتراک-گذاری-تجربیات-است.bos