شماره: 264528 تاریخ : 1395/10/25-02:44:25

یک هزار و 222 کیلوگرم تریاک در منطقه مرزی سراوان کشف شد

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: یک هزار و 222 کیلوگرم تریاک با اجرای عملیات موفقیت آمیز جمعه شب ‌مرزداران هنگ مرزی سراوان در جنوب شرق استان علیه قاچاقچیان مسلح کشف شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت،  سردار سعید کمیلی روز شنبه اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی سراوان شب گذشته با اشراف اطلاعاتی از ورود یک باند مواد مخدر به داخل کشور مطلع و با آمادگی و تجهیزات لازم منطقه را زیر پوشش کامل اطلاعاتی و عملیاتی خود قرار دادند. 

وی با اشاره به واکنش سریع مرزداران و همکاری عوامل سپاه در این عملیات، گفت: قاچاقچیان پس از ورود به محدوده کمین مرزداران و آگاهی از حضور مأموران به سمت آنان تیراندازی کردند که در نتیجه، با آتش پرحجم مرزداران مجبور به عقب ‌نشینی شدند. 
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان ادامه داد: سرانجام با عملیات پایش هوایی محل اختفای قاچاقچیان شناسایی و پس از درگیری مسلحانه، سوداگران مرگ که توان مبارزه با مرزداران را نداشتند با رها کردن خودرو و استفاده از تاریکی شب و عوارض طبیعی منطقه به سمت کشور پاکستان متواری شدند. 
سردار کمیلی گفت: مرزداران با بررسی دقیق منطقه ضمن توقیف یک دستگاه خودرو سنگین و دستگیری 2 قاچاقچی یک تن و 222 کیلوگرم تریاک را کشف کردند.
وی افزود: شناسایی و دستگیری سایر متهمان این پرونده که از محل متواری شدند در دستور کار قرار دارد. 
سراوان دارای سه بخش جالق، بم پشت و مرکزی در 347 کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/یک-هزار-و-222-کیلوگرم-تریاک-در-منطقه-مرزی-سراوان-کشف-شد.bos