شماره: 315773 تاریخ : 1396/11/30-05:38:52

گواهینامه اهتمام در تعالی آموزش به ایران کیش رسید

شرکت کارت اعتباری ایران کیش موفق به اخذ گواهینامه اهتمام برای تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، این شرکت که سال پیش گواهینامه بین المللی ایزو 10015 در حوزه آموزش منابع انسانی را دریافت کرده بود در ادامه فعالیت های خود در حوزه آموزش و توسعه سرمایه های انسانی نسبت به حضور در تعالی از طریق انجمن علمی آموزش و توسعه منابع انسانی اقدام کرد که پس از طی مراحل ارزیابی سی ام بهمن ماه در کنفرانس سالیانه آموزش و توسعه که در مرکزهمایش های رازی برگزارشد گواهینامه اهتمام برای تعالی آموزش و توسعه رادریافت کرد . 

انجمن علمی آموزش و توسعه منابع انسانی 4 سال است که برگزار کننده اهدای این جوایز بوده و شرکت ایران کیش برای اولین بار در این حوزه اقدام کرده است . 
توسعه فرهنگ تعالی در حوزه سازمان‌ها، مؤسسات و شرکت‌ها، تشویق سازمان‌ها برای انجام عملیات خودارزیابی، تقویت قابلیت‌های سازمانی در حوزه آموزش و توسعه، ایجاد فضای لازم برای تبادل تجربیات و دانش به منظور توسعه منابع انسانی کل کشور از مهم‌ترین اهداف اهدای این جایزه است .
ایران کیش در راستای تقویت و بهبود آموزشهای سازمانی از سال 93 به دنبال استانداردسازی فرایندهای آموزش بوده است.
اخذ گواهینامه اهتمام به تعالی آموزش و توسعه توسط ایران کیش گامی دیگر  در تعالی آموزش و توسعه است و این روند با سرعت بیشتری برای دستیابی به موفقیتهای بیشتر ادامه خواهد یافت.

 

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/گواهینامه-اهتمام-در-تعالی-اموزش-به-ایران-کیش-رسید.bos