شماره: 314024 تاریخ : 1396/10/27-10:56:56

گواهی استاندارد بین المللی ایزو 10002:2014 به بانک ملی ایران رسید

بانک ملی ایران موفق شد گواهی استاندارد بین المللی ایزو 10002:2014 را که به حوزه روند بررسی شکایات مشتریان و کسب رضایتمندی آنها مربوط است، دریافت کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این گواهی نامه در سومین کنفرانس بین المللی کیفیت با رویکرد بررسی و تبیین روش های دستیابی به خدمات و محصولات که با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی و صنایع ایران و فرانسه و با حضور مقامات رسمی و شرکت های صنعتی فرانسوی برگزار شد، به نماینده بانک اعطا شد.

 این استاندارد بین المللی در زمینه روند بررسی شکایات مشتریان و کسب رضایتمندی آنها و به عنوان دستورالعملی منطبق بر حقیقت، دقیقا برای این هدف طراحی شده است. استاندارد بین المللی ایزو 10002:2014 به سازمان کمک می کند که بداند تا چه حدی در تشخیص، مدیریت و درک تعامل با شکایت مشتری موفق عمل کرده است.



URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/گواهی-استاندارد-بین-المللی-ایزو-100022014-به-بانک-ملی-ایران-رسید.bos